اخبار
کد خبر : 14474 ۱۴۰۰/۰۹/۲۳   ۲۰:۲۴:۱۸

رئیس اطلاع رسانی ستاد کرونای استان خبر داد؛
شناسایی ۱۶۹ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی

 

رئیس اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی و ۱۰۹ نفر نیز در مراکز درمانی بستری شدند.

به گزارش نای قلم، علی افشانی در گفتگوی اختصاصی، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته متاسفانه سه نفر از بیماران بدحال مبتلا به کرونا در شهرهای ارومیه و خوی جان باختند که با احتساب فوتی‌های جدید شمار جان باختگان از این ویروس منحوس دراستان به هفت هزار و ۱۹۱ تن رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۵۱۳ تن بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که ۱۴۰ تن از آنان در بخش مراقبت‌های ویژه و ۳۵ تن نیز به علت آسیب‌های ناشی از این بیماری از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.

افشانی ادامه داد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ هزار و ۹۴۰ دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که با احتساب این آمار، تاکنون در این استان چهار میلیون و ۴۶۹ هزار و ۴۷۹ دُز واکسن تزریق شده است.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربی تصریح کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۱۲۳ نفر ذر استان آذربایجان غربی دُز اول، یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۲۵۶ نفر دُز دوم، و ۸۱ هزار و ۱۰۰ نفر نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا