اخبار
کد خبر : 14465 ۱۴۰۰/۰۹/۲۲   ۲۱:۲۴:۴۹

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
25 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در ارومیه کشف شد/ کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شاهین‌دژ

 

 جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه سواری سمند و کشف 25 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج جسنخانی امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان ارومیه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی سواری سمند در این رابطه شدند که پس از پایش و مراقبت های ویژه در یک عملیات منسجم پلیسی خودروی مذکور متوقف شد.

حسنخانی در ادامه بیان کرد: ماموران در بازرسي از خودروی توقیفی، مقدار 25 کيلوگرم تریاک که داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

جانشین انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

*کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شاهین‌دژ

وی همچنین از کشف 10 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان شاهین‌دژ، خبر داد.

حسنخانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی در یک گاوداری، اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه های ارز دیجیتال کرده است، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان شاهین دژقرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل مورد نظر شده و با هماهنگی قضایی، در بازرسی از محل تعداد 10 دستگاه ماینر به همراه تجهیزات مربوطه به صورت فعال کشف و جمع آوری شد.

جانشین انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی تجهیزات مکشوفه هشت میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا