Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14463 ۱۴۰۰/۰۹/۲۲   ۲۰:۴۲:۴۷

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد؛
عملیاتی شدن طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در آذربایجان غربی

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به عملیاتی شدن طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در استان گفت: تمهیدات لازم برای زیرساخت‌های سامانه کنترل هوشمند کرونا صورت گرفته است.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد امروز در گفتگویی اظهار کرد: این طرح با هدف مدیریت، کنترل و نظارت هوشمند بیماری کرونا از طریق تبادل اطلاعات بر خط در بستر سامانه امید به منظور ایجاد تعادل در زندگی روزانه شهروندان و صیانت از سلامت آنان انجام می‌شود.

وی افزود: در این طرح افراد مبتلا به کرونا به صورت هوشمندانه رصد می‌شوند تا خطر شیوع کرونا و انتشار این ویروس به حداقل برسد.

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی گفت: طبق این طرح، هر شهروند در سامانه (امید) یک پروفایل دارد و صاحب یک کد QR می شود و با آغاز این طرح افرادی از جامعه می‌توانند از دستگاه‌های اجرایی، اصناف و مراکز آموزشی و ... خدمت بگیرند که وضعیت آخرین آزمایش پی سی آر و واکسیناسیون در آن ثبت شده باشد.

وی بیان کرد: طبق ابلاغ سراسری ستاد ملی کرونا و شروع طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، وزارت ارتباطات و به تبع آن این اداره کل آمادگی دارد تا برای تامین زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز دستگاه های اجرایی و سایر اشخاص ذیربط مشمول برای اتصال به سامانه و همچنین خدمات استعلامی و اطلاعاتی حوزه بحران کرونا از درگاه تبادل داده های دولت (GSB/PGSB)عبور و در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

جلیلی نژاد تصریح کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، این اداره کل با بازدید و نظارت بر دستگاه‌های تابعه و دفاتر پیشخوان تلاش کرده تا محیط ارائه خدمات را برای حضور مردم مناسب و کم‌خطر کند.

کد خبر: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا