اخبار
کد خبر : 1446 ۱۳۹۴/۱۰/۲۱   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

337 کیلوگرم پیش‌ساز شیشه در سردشت کشف شد

فرمانده انتظامی سردشت از کشف 337 کیلوگرم پیش‌ساز شیشه در سردشت خبر داد.

سرهنگ محمد علی راستگو گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در شهرستان سردشت در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی فعالیت می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سردشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی  و نامحسوس محل متهم را شناسایی و پس از کسب مجوز از مراجع قضایی محل فعالیت وی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سردشت خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی پارک شده در مخفیگاه متهم 337 کیلوگرم پیش‌ساز شیشه راکشف کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم حضور متهم در محل دستگیری وی امکان پذیر نشد و پیگیری این امرکماکان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سارق حرفه ای مغازه های سلماس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از دستگیری سارق حرفه ای مغازه های تجاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین رمزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه ها، ماموران انتظامی شهرستان موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده و به سرعت موضوع را پیگیری کردند.

وی بیان کرد: با تشکیل کارگروه های ویژه و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس بر اساس سرنخ های بدست آمده، سرانجام این سارق حرفه‌ای مغازه‌ها و محل اختفای اموال سرقتی شناسایی شدند.

رمزی تصریح کرد: طبق هماهنگی های بعمل آمده با مقام محترم قضایی ماموران انتظامی با انجام عملیات پلیسی این سارق حرفه ای را حین سرقت و با همراه داشتن مبلغ ۷۰ میلیون ریال وجه نقد مسروقه از داخل مغازه دستگیر کرده و در بازرسی از محل اختفای وی مقادیر قابل‌توجهی از اشیای مسروقه را کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: برابر تحقیقات به عمل آمده، این سارق تاکنون به 10 فقره سرقت از مغازه های سطح شهرستان اعتراف کرده و پس از کشف اموال مسروقه از مخفیگاه وی، پرونده پس از تکمیل و سیر مراحل قانونی برای ارجاع به مقام محترم قضایی تحویل داده شده است.

فرمانده انتظامی سلماس در پایان علت سرقت از مغازه ها و اماکن خصوصی را عدم توجه صاحبان به موارد ایمنی و غفلت از اقدامات حفاظتی دانست و خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم حتما به توصیه های ایمنی پلیس هنگام باز و بسته کردن مغازه ها و منازل خود، توجه کنند و با همکاری با پلیس و اطلاع رسانی به موقع هر گونه اقدام مشکوک با تلفن 100، در حفظ امنیت و آرامش جامعه سهیم باشند.

دستگیری سارقان تجهیزات پزشکی بیمارستان در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری سارقان حرفه ای  تجهیزات پزرشکی  از بیمارستان ها با 8فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ فتاح بابا نژاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات پزشکی یکی از بیمارستان مهاباد رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند و در استعلام صورت گرفته مشخص شد که متهمان مذکور از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان ماموران به صورت نامحسوس آنها را تحت نظر قرار داده  و موفق شدند آنها را شب گذشته حین سرقت دستگیر کنند.

سرهنگ بابانژاد با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به 8 فقره سرقت از بیمارستان این شهر اعتراف کردند افزود: دربازرسی از مخفیگاه متهمان نیز مقداری از اموال مسروقه از قبیل یک دستگاه نوار قلب، یک دستگاه ترازوی دیجیتال آزمایشگاه  بیمارستان، گیره های مخصوص تخت بیمارستانی، یک دستگاه فشارسنج پمپی،ظروف استیل مخصوص جراحی، ترانس مبدل بیمارستان،فن تهویه سرمایشی و گرمایشی و یک دستگاه کامپیوتر کشف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد خاطرنشان کرد: در این راستا دونفر متهم دستگیر  و پس از تشکیل پرونده  مقدماتی جهخت سیر مراحل قاننی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا