اخبار
کد خبر : 14458 ۱۴۰۰/۰۹/۲۱   ۲۲:۱۲:۵۶

نگاه؛
صیانت از جان مردم با طرح محدودیت هوشمند کرونایی

 

اجرای طرح محدودیت هوشمند کرونایی را که از روز یکشنبه ۲۱ آذر کلید می‌خورد، باید طرحی برای صیانت از جان مردم دانست که همکاری مردم و بخش‌های دولتی و خصوصی را می طلبد.

طرح محدودیت هوشمند کرونایی که قرار بود از ۱۵ آذر ماه اجرایی شود به دلیل فراهم نبودن سامانه های مرتبط به تعویق افتاد و از فردا به اجرا در می آید.

این طرح را کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تدوین کرده و متناسب با شرایط موضوع ایجاد تحول در مدیریت بیماری از سوی ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفته و در قالب «طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید» اجرایی می‌شود.

طرح محدودیت هوشمند کرونایی تلاش دارد، تا با مهیا ساختن بسترهای لازم، امکان «همزیستی با کرونا» را به همراه کاهش ریسک ابتلای بیماری برای عموم مردم فراهم آورد.

فاز اول این طرح به دستگاه های اجرایی اختصاص داشته همچنین فازهای دوم، سوم، چهارم و پنجم به ترتیب مربوط به حمل و نقل درون شهری، واحدها و فعالیت های صنفی، حمل و نقل برون و درون شهری و واحدهای علمی، تحقیقاتی و آموزشی است.

اجرای طرح محدودیت هوشمند کرونایی، علاوه بر اینکه می تواند با نظارت دقیق درست بر واکسینه کردن افرادی که هنوز اقدام به این کار نکرده اند، در کاهش میزان تلفات کرونایی و بازگشت مردم به زندگی عادی نقش آفرین باشد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا