اخبار
کد خبر : 14454 ۱۴۰۰/۰۹/۲۱   ۲۱:۱۷:۲۹

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف میلیاردی سیگار قاچاق در میاندوآب

 

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقيف 2 دستگاه سواری پراید و پژو 405 و کشف بیش از 445 نخ سیگار قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال در شهرستان میاندوآب، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی در گفتگویی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی شهرستان میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب – تبریز به 2 دستگاه خودروی سواری پراید و پژو 405  مجهز به سیستم دود زا و پخش سه پر، به ظن حمل کالای قاچاق  مشكوك و آنها را متوقف کردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از خودروهای مذکور تعداد 445 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه هفت میلیارد ريال برآورد شده است.

جانشین انتظامي استان تصریح کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شدند.

*دستگیری سارق سابقه دار در ارومیه

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: پلیس ارومیه سارق سابقه دار را دستگیر کرد .

به گزارش نای قلم، سرهنگ شیخ نژاد در خصوص این دستگیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل ویلا باغ های سطح حوزه استخفاظی شهرستان ارومیه مراتب در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ارومیه قرار گرفت.

او گفت: پلیس در یک کار اطلاعاتی و انتظامی به کشف اموال سرقتی شامل لوازم خانگی، کشاورزی، خودرویی و آهن آلات با ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال موفق شد.

فرمانده انتظامی ارومیه افزود: در این زمینه یک نفر سارق سابقه دار دستگیر و به ۵۲ فقره سرقت اعتراف کرده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا