اخبار
کد خبر : 14452 ۱۴۰۰/۰۹/۲۱   ۱۹:۲۳:۳۱

از امروز برگزار می‌شود؛
کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی آذربایجان غربی

 

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی استان برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، سعید فریور در گفتگویی اظهار کرد: راه‌های مختلفی در بحث پیشگیری از مواد مخدر از خانواده تا دانشگاه و محیط اجتماعی مطرح است که از مهمترین ابزارها می‌توان به رسانه و کارکرد آگاه‌سازی و نقش آن در پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد.

وی افزود: رسانه به دلیل داشتن ابزارهای لازم برای ارائه دانش نقش مهمی در آموزش دارد امروز رسانه‌ها می‌توانند با توجه به پیامدهای خطرناکی را در قالب‌های مختلف مردم و نهادها را آموزش دهند تا از گرایش به مواد مخدر و اعتیاد دور شوند.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: یکی از ماموریت‌های سازمان بهزیستی پیشگیری از اعتیاد در جامعه بوده و در جهت اجرای این ماموریت، برنامه‌ها و طرح‌هایی در سطح جامعه اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف مواد مخدر گل و شیشه بوده که با مشارکت موسسات خیریه پیشگیری از اعتیاد، مراکز خدمات بهزیستی در محلات آسیب خیز( مراکز مثبت زندگی)، دستگاه‌های فرهنگی عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و رسانه ها اجرا می کند.

فریور با بیان اینکه هدف از اجرای این کارزار آگاه سازی والدین و نوجوانان در مورد مواد اعتیاد آور شیشه و گل است، خاطرنشان کرد: این کارزار از امروز ۲۱ آذر ماه به مدت یک هفته در شهرستان ارومیه، مهاباد و سلماس به صورت حضوری و در سراسر استان به شکل گروه‌های مجازی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا اقلام تبلیغی شامل نصب بنر در مکان های پرتردد شهر، توزیع بروشور و کارت های ویزیت برای آگاه‌سازی والدین و نوجوانان نیز انجام می‌شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا