Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14448 ۱۴۰۰/۰۹/۲۰   ۲۱:۱۵:۲۹

شهردار ارومیه خبر داد؛
مسدود شدن 24 فقره از حساب‌های شهرداری توسط پیمانکاران

 

شهردار ارومیه با اشاره به مسدود شدن 24 فقره از حساب های شهرداری توسط پیمانکاران گفت: در یک مورد 170 میلیون تومان بدهی شهرداری در اواسط دهه 90 به بیش از چهار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش نای قلم، حسین مهدی زاده عصر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: از یک تعاونی بیش از 100 قطعه و از یک دستگاه دولتی هم 77 قطعه زمین طلب داریم.

وی افزود: بر اساس قانون، سهم شهرداری‌ها از زمین‌های دولتی 10 درصد است که تاکنون در مورد شهرداری ارومیه هیچ سهمی وصول نشده است.

مهدی زاده همچنین وجود 281 خودروی استیجاری در شهرداری را بیش از نیاز ارزیابی کرد و ادامه داد: آیا شهرداری به 281 خودروی استیجاری واقعا نیاز دارد؟ برخی فشار می آورند که قرارداد آنها را ببندم ولی من مقاومت کردم چون نمی دانم بر اساس کدام نیازسنجی آنها به بدنه شهرداری وارد شدند.

به گفته وی شاید فقط 50 درصد از خودروهای استیجاری واقعا مورد نیاز شهرداری باشد.

مهدی زاده خواستار اندیشیده شدن چاره ای برای مطالبات پیمانکاران از سوی شورای اسلامی شهر ارومیه شد و ادامه داد: از بابت مطالبات معوقه نزدیک به 100 میلیارد تومان محکوم شده‌ایم.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: برای دریافت مطالبات شهرداری دو پاساژ را اخیراً پلمپ کرده ایم و در تلاش برای رسیدن به مطالباتی از جمله 77 قطعه زمین در میدان 7 تیر هستیم و به نتیجه خواهیم رساند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا