اخبار
کد خبر : 14445 ۱۴۰۰/۰۹/۲۰   ۱۵:۱۸:۳۴

دبیر ستاد تجهیز درآمد استان:
افت تحقق هفت درصدی در مجموع درآمدهای آذربایجان غربی

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر ستاد تجهیز درآمد آذربایجان غربی گفت: با وجود افزایش قابل توجه در وصول درآمدهای مالیاتی، متأسفانه در وصول درآمدهای سایر دستگاه‌های اجرایی با رشد منفی نسبت به سال گذشته مواجه هستیم که باعث افت تحقق هفت درصدی در مجموع درآمدهای استان شده است.

به گزارش نای قلم، داود غفارپور امروز در ششمین جلسه ششمین جلسه ستاد تجهیز درآمد استان اظهار کرد: میزان وصولی دستگاه‌های عمده وصول‌کننده درآمد در هشت ماه سال جاری به ترتیب امور مالیاتی با 15183 میلیارد ريال و تحقق 108 درصد با سهم وصولی 93.2 درصد، ثبت اسناد و املاک با 404 میلیارد ريال با میزان تحقق 165 درصد وسهم وصولی 2.5 درصد و نیروی انتظامی با مبلغ 294 میلیارد ريال با میزان تحقق 26 درصد و سهم وصولی 1.8 درصد و گمرکات استان با میزان وصولی 215 میلیارد ريال با میزان 154 درصد است.

دبیرستاد تجهیز درآمد استان به تحقق بالغ بر 108 درصدی درآمدها نسبت به هشت ماه مصوب سال جاری اشاره و اظهار امیدواری کرد، با تلاش و همت دستگاه‌های اجرایی متولی درآمد در استان و دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی شاهد وصول صددرصدی میزان درآمدهای مصوب در سال جاری باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ادامه داد: جلسات ستاد درآمد با هدف بررسی عملکرد، راهکارها، چالش‌ها و مشکلات فراروی دستگاه های وصول‌کننده منابع درآمدی استان برگزار می‌شود.

غفارپور افزود: در سال جاری پنج جلسه ستاد با حضور رئیس ستاد و دستگاه‌های عمده وصول‌کننده درآمد و اتاق بازرگانی، که با 19 دستور جلسه و 29 مصوبه و 20 مصوبه اجرا شده، جلسات ستاد برگزار شده است.

وی اضافه کرد: مدیریت درآمد-هزینه با هدف ارتقاء درآمدها و مدیریت هزینه‌ها مورد تأکید است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا