اخبار
کد خبر : 14418 ۱۴۰۰/۰۹/۱۶   ۲۳:۰۸:۵۲

به همت پارک علم و فناوری؛
اولین رویداد ریورس پیچ در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

 

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری اولین رویداد ریورس پیچ به همت پارک علم و فناوری و همکاری فن بازار منطقه ای آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد فتحعلی‌لو امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: رویداد ریورس اولین رویداد در سطح استان با نگاه منطقه‌محور و موضوع‌محور است.

وی افزود: هدف از این رویداد استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و استارت آپ‌ها با تاکید بر نگاه بومی در حل مشکلات مربوط به سازمان‌های دولتی، خصوصی و صنایع تولیدی و خدماتی و همچنین الگوسازی برای سایر استان‌ها است.

 معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان با ابراز اینکه این رویداد در سه رویکرد اصلی برگزار می‌شود، اضافه کرد: ارائه طرح‌های نوین فناورانه، راه حل برای نیازمندی‌های سازمان‌ها و صنایع، عقد قرارداد تخصصی و کاربردی از جمله رویکردها است.

فتحعلی‌لو درباره اهداف برگزاری این رویداد، تشریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی در راستای حل مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی استان، محوریت قرار گرفتن شرکت‌ها و تیم‌های استارت آپی توانمند و مجرب با رویکرد فنی و تخصصی و نوآوری، شناسایی و پشتیبانی موثر و هدف‌مند از شرکت‌های فعال و انتقال دانش فنی در جهت کاهش عارضه‌های سازمانی از جمله اهداف مهم ریورس پیچ است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا