اخبار
کد خبر : 14404 ۱۴۰۰/۰۹/۱۵   ۲۰:۱۹:۳۱

امروز در مراسمی؛
معاونان اجرایی و روابط عمومی دفتر استاندار آذربایجان غربی معرفی شدند

 

معاونان اجرایی و روابط عمومی دفتر استاندار آذربایجان غربی امروز در مراسمی با حضور مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری و مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی معرفی شدند.

به گزارش نای قلم، در این مراسم سیدحمید ساداتی و حجت فیروزبخت به ترتیب عنوان معاونان اجرایی و روابط عمومی دفتر استاندار معرفی شدند.

مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در این مراسم گفت: تلاش و کار مضاعف مدیران برای حل مشکلات مردم در استان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وحید پوریافر افزود: با حضور استاندار آذربایجان غربی در استان حرکت‌های جهادی و انقلابی برای رفع موانع پیش روی پیشرفت استان آغاز شده و تلاش مجموعه مدیران استان نیز باید در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و استاندار برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استان در حوزه‌های مختلف و رفع محرومیت از استان باشد.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب از عملکرد دولت، داشت: از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای استان در تمام حوزه‌ها برای انعکاس دستاوردهای دولت و نظام اسلامی باید استفاده شود.

علی رزازی مشاور امور هماهنگی و رسانه  استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به دیدگاه‌های مقام عالی استان در خصوص معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف گفت: از رسانه های استان انتظار می رود تا در کنار امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری استان را بیشتر از گذشته معرفی کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا