اخبار
کد خبر : 14388 ۱۴۰۰/۰۹/۱۴   ۲۰:۰۷:۲۹

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد؛
احصاء سریع ظرفیت‌های صادراتی واحدهای تولیدی آذربایجان غربی

 

استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه برنامه‌های یکشنبه‌های تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از سه واحد صنعتی در حوزه نوشیدنی، کاغذسازی و صنایع تبدیلی به صورت میدانی بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحدها را بررسی کرد.

به گزارش نای قلم، در این بازدیدها مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی با طرح مسائل و مشکلات واحد، درخواست‌های خود را در راستای افزایش بهره‌وری و ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال بیان کرده و مقام عالی استان نیز در گفتگو با مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، دستورات لازم را برای رفع موانع تولید این واحد صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی در بازدید از شرکت فرد آذربایجان یکی از مجموعه‌های بنیاد مستضعفان در ارومیه، با تاکید بر ضرورت نوسازی و تجهیز این کارخانه با تجهیزات نوین و استفاده از مدیران بومی، خواستار سرمایه‌گذاری جدی بنیاد مستضعفان در راستای ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال در استان شد.

معتمدیان همچنین در بازدید از کارخانه کاغذسازی با اشاره به ظرفیت این کارخانه در ایجاد فرصت‌های اشتغال و تامین بخشی از کاغذ مورد نیاز کشور، دستور تسریع در رفع موانع و مشکلات این واحد بویژه تامین برق و گاز را صادر کرد.

همچنین استاندار آذربایجان غربی در بازدید از کارخانه اروم نارین با اشاره به ظرفیت واحدهای تولیدی استان در حوزه صادرات، گفت: ضروری است معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در سریع‌ترین زمان تمام ظرفیت‌های صادراتی واحدهای تولیدی و صنعتی استان را احصاء و با استفاده از ظرفیت رایزنان اقتصادی سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای همسایه زمینه صادرات این محصولات را فراهم کند.

وی همچنین خواستار حضور فعال اتاق بازرگانی و اعزام هیات‌های تجاری و اقتصادی به کشورهای مختلف در جهت معرفی بیشتر کالاهای صادراتی استان شد .

معتمدیان در پایان این بازدید در گفتگو با رسانه‌ها با تاکید بر ادامه بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت: حضور مستمر و میدانی در واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این بازدیدها که مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات نیز حضور دارند، در محل واحدهای تولید و صنعتی مسائل و مشکلات بررسی و راهکارهای رفع موانع تولید ارائه می‌شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا