Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14377 ۱۴۰۰/۰۹/۱۳   ۱۷:۴۴:۱۹

سرمربی تراکتور:
برای پیروزی مقابل آلومینیوم اراک به میدان می‌رویم

 

سرمربی تراکتور: برای پیروزی مقابل آلومینیوم اراک به میدان می‌رویم

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه آلومینیوم اراک، تیم قابل احترامی است، گفت: در بازی فردا مقابل این تیم برای پیروزی به میدان می‌رویم.

زوونیمیر سولدو امروز شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک بیان کرد: فردا با تیم آلومینیوم اراک بازی داریم، تیمی که کارش را به موقع آغاز کرده و بازی های خوبی در هفته های اخیر ارایه کرده، ساختار خوب دفاعی دارد و تعداد گل کمی را دریافت کرده و در جدول رده بندی، جایگاه خوبی قرار دارد.

وی گفت: ما هم تمرینات منظمی را برگزار کرده ایم و برای بازی خوب و کسب نتیجه دلخواه در بازی فردا آماده هستیم.

سرمربی تیم تراکتور تبریز اضافه کرد: تلاش ما این است که تیم تراکتور را به بالاترین سطح آمادگی برسانیم؛ تاکنون در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته ایم و امیدواریم بتوانیم در سایر خطوط هم بهتر شویم و خط حمله را منسجم کنیم.

سولدو گفت: مدت زمان کمی برای انجام تمرینات کافی داریم؛ مسابقات به صورت فشرده برگزار می شود و زمان زیادی برای تمرینات نداریم، اما همانطور که گفتم تیم را برای بازی های رسانده ایم و امیدوارم همچنان نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تراکتور در مورد غیبت دروازه بان تیم به دلیل مصدومیت نیز اظهار کرد: اخباری از نفرات خوب تیم ماست، اما دروازه بان خوبی هم در کنار اخباری داریم و سعی خواهیم که غیبت اخباری احساس نشود.

وی در مورد استفاده از بازیکنان تیم پایه نیز گفت: خیلی علاقه به استفاده از بازیکنان جوان دارم و سعی می کنم در تمرینات تیم های پایه تراکتور حضور یابم و زمینه حضور چند بازیکن جوان در تیم بزرگسالان را فراهم کنم.

سولدو تاکید کرد: من به سرمربی تیم آلومینیوم احترام قائل هستم؛ تیم اراک را به خوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از این تیم دارم و تمرکزم به تیم خود بوده و معتقدم باید تمام امتیازات خانگی را کسب کنیم.

سومین مصاف رسمی دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در لیگ برتر ساعت ۱۵ فردا یکشنبه و با قضاوت تیم داوری احمد محمدی، حمید سبحانی،  مهدی شفیعی و مسعود حقیقی و نظارت بهرام مهرپیما در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز انجام می شود.

دوتیم در شرایطی به مصاف هم می روند که آلومینیوم اراک با ۱۳ امتیاز از هفت بازی در رده چهارم و تراکتور با هشت امتیاز از این تعداد بازی در رده دهم جدول جای گرفته اند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا