اخبار
کد خبر : 1437 ۱۳۹۴/۱۰/۲۰   

"امید و آرامش، رونق اقتصادی" شعار انتخاباتی اصلاح‌طلبان

مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: "امید و آرامش، رونق اقتصادی" شعار انتخاباتی اصلاح‌طلبان است.

به گزارش نای قلم به نقل از ایلنا الهام فخاری مباحث مطرح شده در جلسه امشب این شورا را تشریح و اظهار کرد: انتخاب و تصویب شعار و امضای مشترک اصلاح طلبان و دیگر حامیان دولت در دستور کار عصر امروز شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بود.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اصلاح طلبان با شعار "امید و آرامش، رونق اقتصادی" حضور خواهند داشت و با نام "ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان(گام دوم)" در فضای رقابت انتخاباتی فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: در جلسه مذکور گزارشی از پیگیری، مذاکره و رایزنی با دستگاه های مرتبط با فرایند انتخابات ارایه شد . همچنین در جلسه امشب ضمن بررسی عملکرد هیات های اجرایی، انتظارات مردم و نامزدهای انتخابات از نهادهای متصدی امر انتخابات مورد تاکید قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان ادامه داد: در این جلسه اظهار امیدواری شد برگزارکنندگان انتخابات با حفظ چارچوب های قانونی، و پرهیز از خطاها و سلیقه های احتمالی، برگ زرین دیگری در جهت انسجام و یکپارچگی ملت عزیز و شریف ایران رقم بزنند.

گزارش دیگری حاکیست، وی اظهار کرد: اخبار و تصمیم های شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان کشور، از طریق روابط عمومی این شورا اعلام می شود.

فخاری ضمن گلایه از لیست‌های منتشر شده در فضای مجازی تاکید کرد: اخبار و تصمیم‌های شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان کشور، از طریق روابط عمومی این شورا اعلام می شود.

وی درباره جدولی که نامزدهای احزاب اتحاد، کارگزاران، حزب اسلامی کار، اعتماد ملی و ندای ایرانیان را برای انتخابات پیش رو معرفی کرده است، گفت: اصلا از احزاب خواسته نشده که لیستی منتشر کنند و البته احزاب نیز لیستی به شورای عالی اصلاح‌طلبان معرفی نکرده‌اند.

شایان ذکر است فهرستی که در فضای مجازی منتشر شده؛ اشکالات اساسی دارد از جمله برخی از افراد حاضر در لیست اصلا نامزد انتخابات نشده‌اند و برخی افراد نیز از انتخابات انصراف داده‌اند و البته نام چند چهره گمنام هم در میان بزرگان اصلاح‌طلب دیده می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا