Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14349 ۱۴۰۰/۰۹/۱۰   ۲۰:۳۱:۵۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان متذکر شد؛
احتمال وارد آمدن خسارت به گلخانه‌ها در آذربایجان غربی در پی وزش تندباد

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به دنبال وزش تندباد احتمال وارد آمدن خسارات به گلخانه‌ها در آذربایجان غربی وجود دارد.

به گزارش نای قلم، اکبر کرامتی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی وقوع باد شدید در بیشتر نقاط استان و جلوگیری از پیامدهای احتمالی ناشی از آن، گلخانه داران نسبت به بازدید از تأسیسات پوشش های گلخانه ای در راستای کاهش خسارت‌های احتمالی اقدام و تعمهیدات لازم را در این زمینه به کارگیرند.

وی افزود: پیرو اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وقوع وزش باد شدید از امروز تا ۱۲ آذر ماه لازم است گلخانه داران به منظور کاهش خسارات وارده ، اقداماتی از قبیل بازبینی پوشش های نایلونی و ترمیم پارگی آنها برای جلوگیری از ورود باد به تونل های گلخانه را در نظر بگیرند.

کرامتی ادامه داد: بازبینی هیترها و سیستم گرمایشی گلخانه برای جلوگیری از افت دما و سرمازدگی و همچنین بستن دریچه ها  و روشن کردن فن های خروجی گلخانه برای ایجاد مکش در پوشش های نایلونی جهت جلوگیری از پارگی آنها نیز باید به کار گرفته شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی دمای هوای استان از امروز 6 تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می یابد و با توجه به ورود سامانه بارشی به استان از امروز، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها  نیز وجود دارد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا