اخبار
کد خبر : 1434 ۱۳۹۴/۱۰/۲۰   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

توقيف پرايد با 40 ميليون ريال خلافي در اروميه

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي آذربايجان غربي گفت: خوروي پرايد با 40 ميليون ريال خلافي در اروميه روانه پارکينگ شد.

سرهنگ علي سعيدي اظهار کرد: ماموران پليس راهور اروميه در حين گشت زني در حوزه استحفاظي، يک دستگاه خودروي پرايد را به دليل ارتکاب تخلفا رانندگي متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام صورت گرفته، مشخص شد اين خودرو، 40 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده دارد.

سعیدی تصريح کرد: خودرو توقيفي براي پرداخت ديون دولتي و سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد.

کولاک شديد و نجات120 مسافر در محور تکاب - ايرانخواه

رئيس پليس راه استان از وجود کولاک شديد و نجات 120 مسافر گرفتار در محور "تکاب – ايرانخواه" خبر داد.

سرهنگ عباس فرماني گفت:بيش از 120 مسافر که ديشب در محور تکاب ـ ايرانخواه در جنوب استان آذربايجان غربي گرفتار کولاک شديد شده بودند،با تلاش ماموران پليس،راهداري،امدادي و آتش نشاني نجات يافتند.

وي افزود:اين مسافران،سرنشينان بيش از 30 دستگاه خودروي سواري و باري بودند که ديشب به علت کولاک شديد و بارش برف در 15 کيلومتري جاده"تکاب ـ سقز"در محور دوراهي ايرانخواه گرفتار شده و از حرکت بازمانده بودند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد:ماموران پليس راه،راهداري و گروه هاي امداد و نجات شهرستان تکاب پس از دو ساعت تلاش مسير "تکاب ـ ايرانخواه"را بازگشايي کرده و خودروهاي گرفتار شده به مسير خود ادامه دادند.

فرماني از رانندگان خودروها و وسايل نقليه عمومي خواست پيش از تردد در محورهاي ارتباطي استان از شرايط جوي اطلاع يافته و حتما به هشدارهاي اداره هواشناسي توجه کنند.

رئيس پليس راه استان اضافه کرد:رانندگان خودروها براي تردد در جاده هاي بين شهري استان،علي الخصوص جاده هاي کوهستاني،حتما از زنجير چرخ استفاده کنند.

وي گفت:هم اکنون تمام جاده هاي بين شهري استان باز بوده و تردد در آنها جريان دارد اما هم استاني ها از مسافرت هاي غير ضروري تا مساعد شدن اوضاع جوي خودداري کنند.

رئيس پليس راه استان آذربايجان غربي در پايان خاطر نشان کرد:بارش برف و باران از اوايل ساعات ديروز در شهرهاي جنوبي استان شروع شده و در محورهاي برون شهري و ارتفاعات با کولاک شديد همراه است.

يک کشته در حادثه رانندگي در مهاباد

فرمانده پليس راه مياندوآب گفت: حادثه رانندگي در محور مهاباد - مياندوآب يک کشته بر جا گذاشت .

سرگرد پرويز شکري در اين حادثه که صبح امروز  بر اثر برخورد يک دستگاه پژو پارس و با يک دستگاه کاميون نفتکش  در کيلومتر 35 جاده مياندوآب - مهاباد روي داد ، راننده خودرو  پژو جان باخت.

وی علت اين حادثه را بي احتياطي و انحراف به چپ  پژو پارس بر اثر خستگي و خواب آلودگي راننده پرشيا اعلام کرد .

به گفته شکری وقوع اين تصادف سبب کندي تردد وسايل نقليه و توقف برخي خودرو ها در مسير با طول يک کيلومتر شده بود.

محور مهاباد- مياندوآب به طول 45 کيلومتر يکي از جاده هاي حادثه خيز در جنوب آذربايجان غربي است که هر سال شاهد وقوع تصادفات فوتي و جرحي بسياري است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا