اخبار
کد خبر : 14329 ۱۴۰۰/۰۹/۰۷   ۲۳:۰۸:۰۵

در جمع روسای اتاق اصناف استان عنوان شد؛
وضعیت اشتغال در آذربایجان غربی مطلوب نیست

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: وضعیت اشتغال در استان مطلوب نیست و دولت سیزدهم با اولویت قرار دادن ایجاد بسترهای اشتغال جدید و رشد اقتصادی کشور سعی دارد این مشکلات را رفع کند.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در دیدار با روسای اتاق اصناف استان اظهار کرد: صندوق‌های اعتباری از سال آینده در استان‌ها ایجاد می‌شود.

وی افزود: از سال آینده با واریز بخشی از درآمدهای استان در این صندوق اعتباری و هزینه آن در خود استان شاهد شتاب در روند رشد اقتصادی و آبادانی آذربایجان غربی خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از همراهی اصناف و بازاریان استان در روند اجرای محدودیت‌های کرونایی، اضافه کرد: با هوشمندسازی روند مقابله با بیماری کرونا در استان و برچیده شدن بیشتر محدودیت‌ها، شاهد رفع برخی از مشکلات در روند فعالیت‌های اصناف و بازاریان خواهیم بود .

وی با قدردانی از همراهی اصناف و بازاریان استان در روند اجرای محدودیت‌های کرونایی، تصریح کردد: با هوشمندسازی روند مقابله با بیماری کرونا در استان و برچیده شدن بیشتر محدودیت‌ها، شاهد رفع برخی از مشکلات در روند فعالیت‌های اصناف و بازاریان خواهیم بود .

معتمدیان با تاکید بر ضرورت انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهرها و متمرکز کردن آنها، افزود: مشکلات و موانع انتقال صنوف آلاینده به مکان مشخصی، بررسی و موانع آن توسط  معاونت امور هماهنگی اقتصادی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری پیگیری شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا