اخبار
کد خبر : 14320 ۱۴۰۰/۰۹/۰۷   ۱۸:۰۱:۲۰

مدیر کل ارتباطات و فناوری استان خبر داد؛
صدور مجوز فعالیت دفتر پیشخوان به 190 بانوی آذربایجان غربی

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری آذربایجان غربی از صدور 190 مجوز فعالیت دفتر پیشخوان به بانوان استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد امروز در جلسه شورای مدیران فاوا اظهار کرد: در راستای حمایت از اشتغال بانوان بیش از 500 بانوی استان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین در دفاتر ICT روستایی تازه تاسیس مشغول به کار شده‌اند.

وی با تاکید بر برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های خدمت‌رسان گفت: برون‌سپاری خدمات از طریق این دفاتر باعث افزایش انگیزه برای فعالیت بیشتر دفاتر، ایجاد اشتغال، تسهیل در ارائه خدمات، کاهش هزینه‌ها و بسیاری از مزایای دیگر دولت الکترونیک می‌شود.

مدیرکل ارتباطات استان با اشاره به اعطای مجوز بانک مرکزی به 43 دفتر ICT روستایی اظهار کرد: از مزایای اعطای مجوز بانک مرکزی به دفاتر روستایی می‌توان به افزایش رتبه‌ی دفاتر روستایی در ارزشیابی سالانه و نیز اعتمادسازی قابل توجه دفاتر نزد مردم اشاره کرد.

وی با اشاره به مزایای دفاتر پیشخوان روستایی افزود: ایجاد فرصت برابر برای هر ایرانی به منظور مراجعه به دستگاه‌ دولتی، از مزایای دفاتر فناوری اطلاعات روستایی و دفاترپیشخوان شهری است زیرا باید شخصی که در روستا است با فردی که در پایتخت زندگی می‌کند، برای مراجعه به وزارتخانه‌ای که در مرکز کشور قرار دارد از امتیازی عادلانه برخوردار باشد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا