اخبار
کد خبر : 14318 ۱۴۰۰/۰۹/۰۷   ۱۱:۱۶:۵۷

  رئیس دادگستری آذربایجان غربی خبر داد؛
دستگیری 8 تن از کارمندان گمرک سرو و پیرانشهر به اتهام قاچاق 

 

رئیس دادگستری آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری هشت تن از کارمندان گمرک به اتهام قاچاق سازمان یافته تلفن همراه خبر داد. 

به گزارش نای قلم، ناصر عتباتی امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: با اطلاع از تشکیل شبکه سازمان یافته ریجستری غیرقانونی گوشی های قاچاق برند آیفون توسط تعدادی از کارکنان گمرک موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و دستورات قضایی در مورد شناسایی و دستگيري افراد سرشبکه صادر شد که طی عملیات پیچیده تعداد هشت تن از کارمندان گمرگ شناسایی و دستگیر شدند. 

وی افزود: این افراد با جعل رايانه اي از طريق ورود متقلبانه داده ها به سامانه گمرک و ارتشاء اقدام به قاچاق تلفن همراه برند آیفون به نحو حرفه اي و سازمان يافته می کردند که دستگیر و با صدور قرار قانونی به زندان ارومیه معرفی شدند.

رئیس دادگستری استان اضافه کرد: اقدامات در مورد شناسايي ساير متهمان، شرکاء و معاونان در بازپرسی ارومیه در حل پیگیری و تکميل روند تحقيقات مقدماتی است.

عتباتی تاکید کرد: مبارزه بی امان با فساد ادامه دارد و اقداماتی که موجب اختلال در نظام اقتصادی کشور است را به هیچ وجه برنمی تابیم و با این اخلالگران برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/  


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا