اخبار
کد خبر : 14315 ۱۴۰۰/۰۹/۰۶   ۲۱:۵۹:۵۷

شهردار ارومیه:
هیچ نیرویی در شهرداری تعدیل نمی‌شود

 

شهردار ارومیه با رد ادعاها مبنی بر تعدیل نیرو در شهرداری با برگزاری آزمون گفت: هیچ نیرویی تعدیل نمی‌شود بلکه به سمت شایسته‌سالاری حرکت می‌کنیم و نیروهایی که نخبه هستند شناسایی می‌شوند.

به گزارش نای قلم، حسین مهدی‌زاده در نشست علنی امروز شورای شهر ارومیه با اشاره به برگزاری آزمون تعیین سطح برای تمام پرسنل اظهار کرد: به غیر از افرادی که با آزمون آمده‌اند و یا رسمی هستند، این آزمون برای تمام افراد برگزار می‌شود.

وی افزود: در شهرداری ارومیه حجم بزرگی از نیروی انسانی را داریم لذا به لحاظ کیفی باید توانمندسازی انجام دهیم.

شهردار ارومیه نیروی انسانی را یکی از ارکان اساسی هر سازمانی دانست و بر توانمندسازی آنها تأکید کرد.

مهدی‌زاده ادامه داد: با برگزاری آزمون از طریق کیفی می‌خواهیم سطح‌بندی کنیم تا نقاط ضعف را شناسایی و تقویت آنها را در برنامه قرار دهیم.

 شهردار ارومیه یادآور شد: براساس توانایی و تخصص افراد حرکت خواهیم کرد و برای هرکسی پرونده تخصصی ارزیابی تشکیل می‌شود.

وی یادآور شد: آزمون تعیین سطح بر مبنای سازمان شهرداری‌های کشور برگزار می‌شود ضمن اینکه در راستای این موضوع به دنبال سازماندهی متناسب با مدرک تحصیلی هستیم تا برای اهداف سازمان به کار گیریم.

مهدی‌زاده با اشاره به سخنان رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: برای عزل و نصب در سازمان فرهنگی یک حساسیت خاص داریم و در این راستا هیچ حب و بغضی را شاهد نخواهیم بود و براساس توانمندی افراد انتصابات و یا جابجایی‌ها را شاهد خواهیم بود.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: نباید هیچ مدیری سراسیمه و بدون شناخت دست به تغییرات و جابجایی بزند.

مهدی‌زاده درباره اجرای پروژه کمربندی سبز نیز گفت: در حدود یک ماه است که روی این پروژه کار می‌شود و به زودی به اتفاق اعضای شورای شهر از پیشرفت کار بازدید صورت خواهد گرفت.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا