اخبار
کد خبر : 14309 ۱۴۰۰/۰۹/۰۶   ۲۰:۲۱:۰۰

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
دستگیری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در شاهین دژ

 

فرمانده انتظامی شاهین دژ از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه‌کاره خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ عمران‌زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شاهین دژ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده سه نفر سارق حرفه ای سابقه دار شناسایی وبا هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم نامبردگان دستگیر و پس ازبازجویی های فنی و تخصصی به ۱۰ فقره سرقت از خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره  معترف شدند.

فرمانده انتظامی شاهین دژ اضافه کرد: اموال مکشوفه به ارزش 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از آنها کشف و به مالباختگان تحویل و متهمان به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

*کشف و ضبط ۲۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت

فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: با تلاش ماموران مرزبانی سردشت از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ وحید قویدل در گفتگویی اظهار کرد: با اجرای طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، ماموران مستقر در واحدهای مرزی شهرستان با تیزبینی و هوشیاری به صورت عملیات های جداگانه و شبانه روزی انواع کالای قاچاق را در نقاط مرزی کشف و ضبط کنند.

وی افزود: انواع کالای قاچاق شامل تنباکو، دارو، ارز، سلاح و ادوات نظامی ، پوشاک، لوازم خانگی، موبایل و وسایل آن، کالاهای ضد فرهنگی و احشام کشف و ضبط شده است.

قویدل بیان کرد: این حجم از کشف و ضبط قاچاق نشان از دسیسه و توطئه‌های دشمنان علیه ملت و کشور ما دارد ولی دشمنان بدانند مرزبانان در همه حال هوشیار و باصلابت با کوچک‌ترین حرکات آنان مقابله و برخورد خواهند کرد.

فرمانده هنگ مرزی سردشت با بیان اینکه از مجموع کشفیات کالای قاچاق مهمترین کشفیات مربوط به اقلام ضد فرهنگی است، تصریح کرد: برای مقابله همه جانبه با هجمه و نفوذ دشمنان نیاز است در این خصوص ائمه جمعه و جماعت، اصحاب رسانه و قلم پیش قدم شده و به مباحث مهم فرهنگی و دینی توجه ویژه ای داشته باشند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا