اخبار
کد خبر : 14308 ۱۴۰۰/۰۹/۰۶   ۲۰:۱۵:۲۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
جان باختن ۷ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به هفت هزار و ۱۰۶ نفر رسید.

به گزارش نای قلم، محمدامین ولی زاده در گفتگویی، اظهار کرد: در این مدت ۳۰۹ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی ۶۶۳ نفر شد و هم‌ اکنون ۳۹۴ نفر مشکوک به بیماری وجود دارد و ۳۲ تن با دستگاه ونتیلاتور تنفس و ۱۶۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی بیان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۳۱۸ هزار و ۲۶۱ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، ادامه داد: خوی با دو نفر، میاندوآب با دو نفر، ارومیه، پلدشت و مهاباد با یک نفر فوتی آمار جان‌باختگان کرونا را تشکیل می‌دهند.

ولی زاده تصریح کرد: شهرهای اشنویه و پیرانشهر نارنجی و بقیه شهرهای استان زرد بوده و وضعیت قرمز کرونایی وجود ندارد که امیدواریم با کمک مردم و مسئولان به زودی شاهد از بین رفتن ویروس کرونا شویم.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا