Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14303 ۱۴۰۰/۰۹/۰۴   ۲۱:۱۱:۵۷

تا 48 ساعت؛
شهرداری لیست کانال های بدون پوشش در محدوده شهری را اعلام کند

 

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه باید لیست تمام کانال های بدون پوشش و یا دارای ایمنی پایین موجود در محدوده شهری را طی ۴۸ ساعت به شورای شهر گزارش دهد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در گفتگوی خبری اظهار کرد: کم کاری در این حوزه به هیچ وجه قابل قبول نیست و دستگاه ها و سازمان ها نسبت به کم کاری های خود باید پاسخگو باشند و شورای شهر نیز در محدوده شهری نسبت به کم کاری در این حوزه حساس بوده و موضوع را به طور ویژه پیگیری می کند.

وی افزود: در جلسه صحن علنی روز شنبه برای پوشش و یا ایمن سازی کانال های داخل محدوده شهری به ویژه در محلات حاشیه شهر ضرب الاجل تعیین می شود تا در مدت معین و مشخصی که شورا فرصت خواهد داد شاهد رفع بخشی از مشکلات موجود باشیم.

خلیل پور اضافه کرد: یک تعداد از کانال ها و یا مسیر کانال ها داخل محدوده شهری و تعدادی نیز خارج از محدوده هستند.

وی با اشاره به ضرورت پوشش تمام کانال های جمع آوری آب های سطحی و ایمن سازی محیط شهری برای شهروندان در تمامی محلات گفت: در کانال هایی که در داخل محدوده شهری هستند شهرداری باید نسبت به ایجاد پوشش مناسب و ضروری اقدام کند و خصوصا در جاهایی که محل سکونت مردم است باید ایمنی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار پیش بینی شود.

رییس شورای شهر ارومیه تصریح کرد: در جاهایی که احیانا امکان پوشش فوری کانال ها وجود ندارد باید با نصب علائم هشداردهنده و سایر تدابیر مناسب نسبت به اطلاع رسانی به مردم محله اقدام شود.

وی عنوان کرد: در خصوص کانال هایی که در داخل محدوده شهری هستند متولی شهرداری است و مسئولیت دارد و در کانال هایی که خارج از محدوده قرار دارند سایر دستگاه ها از جمله آب منطقه ای مسئول بوده که  آنها نیز ضروری است در راستای ایمن سازی کانال ها برای نجات جان هموطنانمان اقدامات لازم را پیگیری کنند. 

خلیل پور همچنین به ضرورت تنویر افکار عمومی و مشخص شدن حوزه خدمتی شهرداری های مناطق تاکید کرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا