اخبار
کد خبر : 1430 ۱۳۹۴/۱۰/۱۹   

تمام قراردادها در آذربایجان غربی پرينتي مي‌شود

رئیس کمیسیون بازرسی اتاق اصناف آذربایجان غربی گفت: تمام قراردادهاي خريد و فروش و اجاره نامه در آذربایجان غربی از دهه فجر سال جاري پرينتي مي‌شود.

به گزارش نای قلم، شاهرخ پیری امروز در همایش رؤسای اتحادیه‌های صنفی مشاورین املاک آذربایجان غربی اظهار کرد: با اجرای این طرح شکل سنتي تنظيم قرارداد بين خريدار، فروشنده و مستأجر و موجر ممنوع می شود.

وی افزود: در اجرای ساماندهی اماکن، ماموران این صنف به شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز پرداختند که 150 واحد غیرمجاز شناسایی و تعطیل شد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک ارومیه سپس افزود: یک هزار و 259 پروانه کسب معتبر برای صنوف آذربایجان غربی صادر شده است که 207 پروانه کسب مربوط به امسال است.

 وی تاکید کرد: ما تابع قانون نظام صنفي هستيم و براي ايجاد شغل هر فردي که شرايط لازم براي راه‌اندازي بنگاه مسکن را داشته باشد به او جواز داده مي‌شود.

پیری با اشاره به صدور 61 گواهینامه پایان دوره برای افراد شاغل در امور صنفی، تصریح کرد: این گواهینامه‌‌ها از طرف مرکز آموزش علمی، کاربردی آذربایجان غربی صادر شده‌ است.

این مسئول از همکاری و تعامل بین اتحادیه مشاوران املاک استان با دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال تاکنون هفت جلسه درس حقوق در این دانشگاه برای صنوف آذربایجان غربی برگزار شده‌است و خوشبختانه مشاوران نیز از این کلاس‌های درس استقبال چشمگیری کرده‌اند.

پیری در ادامه از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی به دفاتر مشاوران املاک دارای پروانه کسب مراجعه کنند و به افرادی فاقد کارت مباشرت در دفاتر املاک اعتماد نکنند.

وی اضافه کرد: شهروندان می بایست قرارداد نوشته شده در دفاتر مشاوران املاک را پیش از امضا و نهایی شدن دقیق مطالعه کرده و سپس امضا کنند و به هیچ عنوان قراردادها را نخوانده امضا نکنند و از اعتماد بی مورد خودداری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا