اخبار
کد خبر : 14296 ۱۴۰۰/۰۹/۰۳   ۱۴:۴۴:۴۴

استاندار آذربایجان غربی:
برای محرومیت‌زدایی استان از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: برای محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات حاشیه‌نشینی در استان از تمام ظرفیت‌های استانی و ملی استفاده می‌کنیم.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در جمع ائمه جمعه اهل تسنن استان اظهار کرد: صندوق اعتباری برای توسعه استان‌ها از سال آینده تشکیل می‌شود.

وی افزود: بخشی از درآمدهای استان در این صندوق ذخیره و برای شتاب بخشیدن به آبادانی و پیشرفت استان هزینه می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی اتمام پروژه نیمه‌تمام و اقتصادی کردن طرح‌های عمرانی را در اولویت کارهای مدیریت استان ذکر و اضافه کرد: برای ایجاد فرصت‌های اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های استان در این حوزه فعالان بخش خصوصی را برای حضور در استان دعوت می‌کنیم.

معتمدیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یادآور شد: مردم آذربایجان غربی همیشه دژ محکمی در برابر دشمنان بوده‌اند و برادران اهل سنت نیز کنار برادران اهل تشیع استان، شهدای زیادی را در راه دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند .

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تعامل دولت سیزدهم با علما، روحانیون و نخبگان جامعه اظهار کرد: با همفکری و تعامل‌های گسترده می‌توان شاهد رشد و توسعه آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی افزود: استان از ثروت‌های الهی در حوزه معادن و طبیعت برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری بیشتر استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: با بسیج امکاناتی که در استان وجود دارد و استفاده از ظرفیت تمام شهرستان های استان در راستای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم که آبادانی، توسعه و پیشرفت است، تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حاکمیت اسلامی در کشور به همه مناطق کشور به صورت عادلانه توجه می‌کند ادامه داد: وحدت و همدلی بین مردم باید حفظ و تقویت شود چرا که دشمنان انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها قصد دارند با ایجاد اختلاف و تفرقه آرامش کشور را بر هم زنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به امنیت مثال زدنی و پایدار در مرزهای استان افزود: باید تلاش کنیم تا با وجود امکانات متعدد مرزی از جمله پایانه‌ها و گمرکات مرزی استان، جایگاه بین‌المللی خود در منطقه را ایجاد و با این ظرفیت رشد اقتصادی در استان را بهبود دهیم.

معتمدیان بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد فتنه‌گری‌های دشمنان انقلاب بوده‌ایم و در هشت سال دفاع مقدس نه تنها با رژم بعث عراق در جنگ بودیم بلکه با تمام استکبار جهانی مبارزه کردیم و امروزه هم دشمنان انقلاب جنگ اقتصادی، امنیتی و سیاسی را علیه کشورمان آغاز کردند.

معتمدیان گفت: حضور جهادی و میدانی در تمام شهرهای استان خواهیم داشت و از مدیران انقلابی، متعهد و جوان که بتوانند شبانه روز برای خدمت به مردم کار کنند، استفاده می‌کنیم.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا