Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14284 ۱۴۰۰/۰۹/۰۲   ۱۱:۰۷:۱۸

توسط بازرسان انجام شد؛
کشف 164 لنگه آرد یارانه ای در ارومیه

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در بازرسی از واحدهای نانوایی سطح شهرستان ارومیه توسط بازرسان سازمان، 164 لنگه آرد یارانه ای نوع یک که به صورت احتکار در یک منزل مسکونی انبار شده بود کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، ایرج مرندی در گفتگوی خبری اظهار کرد: در این بازرسی 72 لنگه آرد یارانه ای نوع یک که در یک منزل مسکونی احتکار و به صورت توزیع خارج از شبکه توزیع می شد کشف و ضبط شد و پس از تکمیل پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از یک صد و هشت میلیون ریال تکمیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: همچنین 92 لنگه آرد یارانه ای که توسط خودرو حمل آرد به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع اقدام به فروش کرده بود در حین توزیع کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده تخلف به ارزش بیش از 110 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تأکید کرد: متصدیان واحدهای نانوایی باید تمام حواله آرد تخصیصی خود را پخت کرده و در اختیار مردم قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به خصوص فروش آرد یارانه بصورت خارج از شبکه برابر مقررات صنفی با خاطیان رفتار خواهد شد.

مرندی اضافه کرد: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای نانوایی را از طریق سامانه 124 بصورت شبانه روزی یا بصورت مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا