Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1428 ۱۳۹۴/۱۰/۱۹   

فضاهای آموزشی نباید به فضاهای سیاسی تبدیل شود

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید مجدد بر دوری مدیران از سیاسی کاری در حوزه آموزش و پرورش، گفت: فضاهای آموزشی نباید به فضاهای سیاسی تبدیل شود.

به گزارش نای قلم، فریدون سیدمصطفوی که در مراسم اختتامیه  دوره آموزشی تخصصی مدیران آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی سخن می گفت، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید از آفت های شتاب زدگی و سیاست زدگی،دور بماند تا رسالت خود را در امر تعلیم و تربیت به نحو  احسن به انجام برساند.

وی در عین حال تصریح کرد: وظیفه همه ماست تا اهمیت انتخابات را برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی برای آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان تفهیم کنیم و مشارکت جدی در امر برگزاری بی عیب و نقص انتخابات داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت اداره کرد دستگاه بزرگ آموزش و پرورش و رسالت تعلیم و تربیت، اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد یاد دهنده و یادگیرنده است.

وی با بیان اینکه همه باید از یکدیگر یاد بگیرند و در میان کارکنان بحث و تبادل نظر وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اعتلای هر سیستم به پویایی نیروی انسانی آن سازمان بستگی دارد آموزش و پرورش در تلاش است تا با شناسایی نیازها  و تعریف و اجرای دوره های تخصصی و بهره گیری از اساتید مجرب زمینه ی پویایی نیرو های ستادی و صفی را  فراهم کند .

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه یادگیری، فکر کردن و ایده دادن باید کل مجموعه را شامل شود، گفت: امروزه یادگیری نسبت به دوره های گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است و برای آنکه بتوانیم مشکلات را مدیریت کنیم و نسبت به کاهش آنها و ارائه طرح های جدید برای اداره کرد بهتر مجموعه آموزشی و پرورشی استان قدم برداریم باید از قالب غیر پویا خارج و به سمت نهاد یادگیرنده حرکت کنیم و این تفکر را فرهنگ سازی کنیم.

سیدمصطفوی با تاکید بر این نکته که فکر کردن و عمل کردن، به تمام کارکنان در سطوح گوناگون مربوط است، خاطرنشان کرد: از آن جا که نقش آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت جامعه بسیار اهمیت دارد، لذا باید مدیران ،کارکنان و فرهنگیان به منظور بالا بردن اطلاعات، دانش و توانایی خودشان بکوشند و به طور جدی تری به بالا بردن آگاهی خود بیفزایند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا