Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14278 ۱۴۰۰/۰۹/۰۱   ۲۱:۱۵:۲۱

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف بیش از 79 هزار نخ سیگار قاچاق در ارومیه

 

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از توقیف یک دستگاه خودروی تیبا و کشف بیش از 79هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 470 میلیون ریال در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگوی اختصاصی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه امام زاده در انتظامی شهرستان ارومیه حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر جاده امام زاده به یک دستگاه خودروی تیبا به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف کردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از خودروی مذکور 79 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده 470 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي ارومیه تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

شیخ نژاد در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طريق فوريت هاي پليس 110 اطلاع دهند.

*کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در میاندوآب

 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 10 دستگاه استخراج ارز ديجيتال غیرمجاز به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال در شهرستان میاندوآب، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب با اشراف اطلاعاتی از نگهداری و استفاده غیرمجاز از تعدادی دستگاه ماینر(استخراج ارز ديجيتال) در یکی از روستاهای شهرستان مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره برق در بازرسی از منزل شخصی به هویت معلوم، تعداد 10 دستگاه ماینر کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی ماینر های مکشوفه هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

*دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در نقده

 فرمانده انتظامی نقده از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کیومرث پاکدل در گفتگوی خبری اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در سطح شهرستان نقده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعلاتی موفق به شناسایی یک سارق شدند.

فرمانده انتظامی نقده تصریح کرد: ماموران در نهایت موفق شدند طی عملیات غافلگیرانه متهم را در حال سرقت سیم کابل در یکی از مناطق این شهرستان دستگیر کنند.

پاکدل ادامه داد: متهم دستگیر شده به سرقت 700 متر سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا