Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14273 ۱۴۰۰/۰۹/۰۱   ۲۰:۲۵:۵۷

در ۲۴ ساعت گذشته؛
۳۳۰ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی شناسایی شده است

 

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۰ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است که از این تعداد ۱۰۰ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده‌اند.

به گزارش نای قلم، علی احمد آقاپور در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد در مجموع ۷۵۶ بیمار کرونایی در مراکز استانی بستری هستند که از این تعداد ۱۹۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار داشته و ۴۳ نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشند.

وی افزود: همچنین ۱۰ بیماری کرونایی نیز در سطح استان به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند که از این تعداد سه نفر اهل ارومیه، دو نفر اهل خوی، دو نفر اهل میاندوآب و مابقی اهل شهرستان‌های دیگر هستند.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در استان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان در مجموع هفت هزار و ۶۹ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خویش را از دست داده‌اند.

آقاپور تصریح کرد: در حال حاضر روند ابتلا و بستری در سطح استان کاهشی بوده به طوری که میانگین بستری‌های کرونا در هفته جاری ۱۰۰ نفر بوده در حالی که در هفته‌های گذشته این عدد حتی چهار رقمی نیز شده بود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا