Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14265 ۱۴۰۰/۰۸/۲۹   ۲۳:۵۵:۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:
دولت سیزدهم ارتقاء سرانه آموزشی استان را در نظر بگیرد

 

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دولت سیزدهم در کنار توجه به مسکن باید ارتقاء سرانه آموزشی استان و ارومیه را در نظر بگیرد.

به گزارش نای قلم، محمد خلیل‌پور امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: سرانه آموزشی در کل کشور شش و در ارومیه چهار مترمربع است اما در بعضی نقاط استان حتی به نیم مترمربع هم نمی‌رسد.

وی با انتقاد از سرانه آموزشی ارومیه گفت: سرانه آموزشی ارومیه قابل قبول نیست.

خلیل‌پور تصریح کرد: مدیریت شهری در کنار آموزش و پرورش است و اعتقاد بر این داریم که باید برای این قشر خدمت کرد چون جامعه مدیون سیستم آموزش و پرورش است و همه افراد جامعه خروجی آموزش و پرورش هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنان خود اذعان کرد: تمام ادارات دولتی تعاونی مسکن دارند اما جالب است که نتوانسته ایم به کارمندان مدیریت شهری در این راستا خدمات بدهیم.

وی افزود: با توجه به سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر ساخت گسترده مسکن در استان‌ها و در جهت هم راستایی با این سیاست بهترین فرصت برای ساخت مسکن با استفاده از زمین های شهرداری برای پرسنل زحمتکش است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه با استفاده از کمیسیون ماده 5 و تغییر کاربری‌های برخی زمین ها به سمت تخصیص زمین به پرسنل باید حرکت کرد، گفت: خواهشمندیم یکی از زمین های وسیع اطراف ارومیه در بهترین موقعیت را برای پرسنل در نظر بگیریم.

خلیل پور در ادامه سخنان خود خواستار انجام تحقیق و تفحص از شهرداری ارومیه در راستای واگذاری دکه ها و غرفه ها از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و همچنین ارائه گزارش و بررسی هزینه های شرکت اعتماد گستر شد.

وی ادامه داد: شرکت اعتمادگستر پتانسیل دارد و مقرر شده بود به پرسنل از بابت سهامهایشان سود بپردازد اما چهار سال است که اقدامی را شاهد نیستیم.

خلیل پور با بیان اینکه اعتمادگستر با هدف کمک به شهرداری ایجاد شده است، تصریح کرد: متاسفانه پیشبرد در امور را شاهد نبوده ایم و در بحث هیئت مدیره و سایر مباحث انتقاد داریم چرا که خدمات این شرکت  نسبت به امکانات در اختیار هماهنگی ندارد و پیمان ها، قراردادها و هزینه کردی که برای این شرکت شده باید شفاف سازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: لیست مزایا و پاداش حقوق مدیران محرمانه نیست و باید اعلام شود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا