اخبار
کد خبر : 14252 ۱۴۰۰/۰۸/۲۸   ۱۸:۱۶:۴۳

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
تیم ملی هاکی با ۱۵ بازیکن عازم اردوی ترکیه می‌شود

 

مدیرفنی تیم ملی هاکی سالنی گفت: بعد از پایان اردوی ارومیه، شش بازیکن با نظر کادر فنی خط خواهند خورد تا تیم با ۱۵ بازیکن به اردوی تدارکاتی ترکیه اعزام شود.

محمدعلی ملک احمدی در این خصوص اظهار کرد: اردوی ارومیه، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی بعد از ۲ اردو در تهران و یک اردو در یزد است که تا روز سی‌ام آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بعد از اردوی ارومیه، اردوی تدارکاتی ترکیه طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه برگزار خواهد شد که در این اردو چند بازی دوستانه نیز پیش‌بینی شده ضمن اینکه تا قبل از آغاز مسابقات جهانی بلژیک در تورنمنت تدارکاتی روسیه نیز حضور خواهیم یافت تا با رسیدن به مرز آمادگی کافی در مسابقات جهانی با شرایط خوبی حضور پیدا کنیم.

مدیرفنی تیم ملی هاکی سالنی درخصوص شرایط اردو در ارومیه اضافه کرد: همه امکانات از نظر اسکان، تغذیه و سالن محل تمرین در بهترین شرایط ممکن است و مسوولان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه تمام شرایط را برای برگزاری یک اردوی آماده سازی قابل قبول مهیا کرده‌اند.

ملک احمدی افزود: بازیکنان حاضر در اردو در بهترین شرایط هستند و بعد از برگزاری سه مرحله اردوی دیگر، ۱۲ بازیکن نهایی برای حضور در بلژیک مشخص خواهدشد ضمن اینکه پنج بازیکن دعوت شده از آذربایجان‌غربی که جزو استان‌های برتر این رشته است از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

ملک احمدی در خصوص گروه تیم ملی در مسابقات جهانی بلژیک گفت: تیم کشورمان در گروه نامیبیا، آمریکا، آلمان، هلند و بلژیک هم گروه است که امیدواریم با کسب نتایج لازم راهی دور حذفی شویم.

سجاد ممی زاده و مهدی شاهرخی از آذربایجان‌شرقی، وحید صمدی، محمد اثنی عشری، رضا عبادیفر، رضا نوروززاده و پیام لشگری از آذربایجان‌غربی، یعقوب بهرامی، میثم علی حسینی و محمد کریمی از لرستان نیما حیدری از کهگیلویه و بویراحمد، میعاد کرامتی و مسعود مراتی از همدان داریوش دوست محمدی و حمید نورانیان از سمنان آرمین باباییان، نوید طاهری راد و محمد قریشی از گلستان ساسان حاتمی نژاد از ایلام امیرمهدی میرزاخانی از مرکزی و محسن بهلولی از کرمانشاه نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

تیم ملی هاکی داخل سالن ایران با تیم های آلمان، هلند، بلژیک، نامیبیا و آمریکا در گروه دوم رقابت های جام جهانی بلژیک هم گروه است.

*7 مدال رنگارنگ حاصل کار تکواندوکاران اشنویه در مسابقات قهرمانی استان

تکواندوکاران اشنویه‌ای در مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی در دو بخش آقایان و بانوان، هفت مدال رنگارنگ کسب کردند.

در بخش بانوان این مسابقات گلستان نومسلمان توانست به نشان طلا دست یابد و شکیبا زرزا و رویا محمودی نشان نقره گرفتند.7 مدال رنگارنگ حاصل کار تکواندوکاران اشنویه در مسابقات قهرمانی استان

همچنین  اسرا نومسلمان و تینا میرزایی هم نشان برنز این مسابقات را از آنخود کردند.

 در بخش آقایان هم میلان و مانی منافی دو تکواندو کار این شهرستان توانستند به ترتیب مدال طلا و برنز کسب کنند.

این مسابقات با حضور بیش از 180 ورزشکار در ارومیه برگزار شد.

*داور شاهیندژی در مسابقات تکواندو قهرمانی ناشنوایان جهان قضاوت می‌کند

رییس اداره ورزش و جوانان شاهین‌دژ گفت: علی ایمانی، داور درجه سه بین‌المللی این شهرستان برای قضاوت در مسابقات تکواندو قهرمانی ناشنوایان جهان دعوت شد.

میثم بشارتی افزود: مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ ناشنوایان از ۲۷ آبان ماه جاری تا چهارم آذرماه به میزبانی کشورمان در تهران برگزار می‌شود و ۱۰ نفر به عنوان داور در این مسابقات معرفی شدند.

وی با بیان اینکه علی ایمانی به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌غربی در این مسابقات حضور دارد، اضافه کرد: داوران منتخب جهت تست PCR باید یک روز قبل از مسابقات در محل اسکان خود (هتل پارسیان) حضور داشته و پس از انجام تست و در صورت منفی بودن برای قضاوت آماده می‌شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان شاهین‌دژ اظهار داشت: در این رقابت ها تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان کشورمان نیز با ۲۴ ورزشکار حضور دارد.

گفتنی است مهرداد کلاهی، مهدی کاشانیان، بهرام صادقی، حمیدرضا خدایی، مهرداد نیلاوی، محبوب نصیروند، بابک مجیدی و علیرضا میرزایی و سیدآیت هاشمی دیگر داوران حاضر در این مسابقات هستند.

*شکست سنگین همیاری آذربایجان‌غربی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان

همیاری آذربایجان‌غربی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان برابر نماینده سنندج گل باران شد.

همیاری آذربایجان‌غربی در ورزشگاه تختی ارومیه و در نخستین بازی فصل خود چهار بر صفر مغلوب زارع باتری سنندج شد.

زهرا حاتم نژاد دو بار، سمیرا محمودپور و فاطمه شبان برای نماینده سنندج گلزنی کردند.

ترکیب اولیه همیاری: سپیده یونسی، مهناز شاهمرادی، مهسا حسن زاده، سمیه حکیمی، سوینج سلیمانی، مریم اباذری، هانیه محمدی، زهرا اصغرزاده، فائزه مدنی، آرزو غیبی و سودا حسن زاده

ترکی اولیه زارع باتری: هنگامه صفاتی، زهرا فتاحی، سمیرا محمودپور، غزاله ینی طالبی، بیتا کریمی، هانیه رحیمی، فاطمه صفا راستگو، فاطمه شبان، ندا رحمانی، زهرا حاتم نژاد و زهره جلالی

به گزارش برنا، همیاری در هفته سوم با ملوان انزلی بازی می‌کند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا