اخبار
کد خبر : 14249 ۱۴۰۰/۰۸/۲۸   ۱۷:۵۳:۴۸

رییس کل دادگستری استان:
۳۸ نفر کار چاق کن در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند

 

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در هفت ماهه امسال ۳۸ نفر کار چاق کن در آذربایجان‌غربی دستگیر شده‌اند.

به گزارش نای قلم، ناصر عتباتی امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: باید به این مساله دقت کرد که قاضی مستقل است و بر اساس دلایل و مستندات حکم صادر می‌کند و ادعای ارتباط یا نفوذ در بین قضات ادعاهای واهی و به خاطر فرصت طلبی و کلاهبرداری است.

وی افزود: به همه دادستان‌های آذربایجان‌غربی تاکید شده است با جدیت و شدت، ضمن پایش و رصد امور مبارزه مستمر با این‌گونه مظاهر فریب وکلاهبرداری، برخورد جدی کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یک شبکه کلاهبرداری که با ادعای نفوذ نزد مقامات قضایی و حل مشکل مراجعان از آنان ارقام میلیاردی دریافت می کرد، شناسایی و منهدم شد.

عتباتی با اشاره به اینکه این شبکه در ارومیه فعال بوده و از تهران نیز برخی فعالیت‌ها و راهبری‌هایی را داشتند، اضافه کرد: مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری و دادستانی آذربایجان‌غربی یک باند کلاهبرداری شبکه‌ای که با ادعای ارتباط با دستگاه قضایی در خارج و داخل استان بودند و افرادی را فریب و مبالغ کلان میلیاردی از آنها کلاهبرداری کرده بودند را شناسایی کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: شش نفر در این زمینه دستگیر و دادگستری در حال شناسایی افراد همدست این باند است.

شهروندان، کار قضایی خود را با روند قانونی پیگیری کنند و از توسل به راه‌های ناصواب بپرهیزند و در صورت مواجهه با افرادی که ادعای کذب ارتباط با مقامات و مسوولان قضایی را دارند، بلافاصله به حفاظت و اطلاعات دادگستری یا دادستانی اطلاعات دهند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا