اخبار
کد خبر : 14247 ۱۴۰۰/۰۸/۲۸   ۰۹:۵۲:۱۷

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خبر داد؛
آمادگی برای صدور بلیت الکترونیکی بازی‌های والیبال

 

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: برای صدور بلیت الکترونیکی بازی‌های والیبال آمادگی کامل داریم و زیرساخت‌های لازم نیز در این راستا موجود است.

به گزارش نای قلم، یاسر اسدپور در گفتگویی اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از الکترونیکی کردن صدور فروش بلیت و ورود هواداران به سالن والیبال بر اساس کارت الکترونیکی واکسیناسیون استقبال می کند.

وی افزود:  تجربه صدور الکترونیکی بلیت در مسابقات جهانی والیبال که به میزبانی ارومیه  برگزار شد، از سوی مدیریت شهری آسیب‌شناسی شده و کمک شایانی نیز برای ادامه مسیر خواهد کرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ادامه داد: تجربه برگزاری مسابقات جهانی والیبال کمک شایانی به ما در تسهیل و تسریع عملیاتی کردن بلیت فروشی الکترونیکی بر مبنای کارت واکسیناسیون خواهد کرد.

اسدپور با بیان اینکه شهر ارومیه جزو  پنج شهر پایلوت هوشمند کشور است، تصریح کرد: در راستای تدوام و گسترش ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان مجدانه تلاش می کنیم تا حضور هواداران در سالن شش هزار نفری غدیر با زیرساخت الکترونیکی و تسهیل مراحل آن فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه والیبال در قلب مردم ارومیه جای دارد و به صورت حرفه‌ای توسط شهرداری حمایت می‌شود، عنوان کرد: انجام اقداماتی مثل بلیت‌فروشی و تشکیل کانون هواداران والیبال نیز باید حرفه‌ای و به صورت شایسته دنبال شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا