Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14246 ۱۴۰۰/۰۸/۲۸   ۰۹:۲۷:۵۶

برای سال زراعی آینده؛
اصلاحیه قیمت خرید تضمینی چغندرقند ابلاغ شد

 

اصلاحیه قیمت خرید تضمینی چغندرقند برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ابلاغ شد.

به گزارش نای قلم، در متن این نامه آمده است که شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی در جلسه مورخ 1400.8.24 به استناد مفاد قانون اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی قیمت خرید تضمینی چغندر را برای هر کیلو چغندرقند بهاره با عیار ۱۶ درصد 17 هزار ریال و برای چغندرقند پاییزه با عیار ۱۵درصد 16 هزار و 410 ریال را تعیین و تصویب کرد.

در تبصره ۱ این مصوبه ذکر شده که به ازای هر تن چغندرقند بهاره و پاییزه ۲ کیلوگرم شکر یا قند با نرخ 22 هزار ریال و ۲۰ کیلوگرم تفاله خشک با نرخ هشت هزار ریال به عنوان جایزه به چغندرکاران تحویل شود. به ازای هر کیلوگرم چغندر بهاره یک هزار ریال و پاییزه یک هزار و 300 ریال هزینه حمل به قیمت خرید تضمینی اضافه می‌شود.

همچنین درتبصره ۲ نیز عنوان شده که درصورت تغییر نرخ ارز با قیمت جهانی، چنانچه شکر تولید داخل در مقابل شکر وارداتی از مزیت خارج شود، شورا به فوریت نسبت به اصلاح روش و تعرفه وارداتی شکر خام و سایر ابزارهای حمایتی در جهت حمایت از تولید داخل، به استناد بند (۳) جزء (الف) ماده (۱) قانون مذکور، اتخاذ تصمیم خواهد کرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا