Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14241 ۱۴۰۰/۰۸/۲۷   ۱۴:۳۵:۰۳

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان‌غربی:
خبرنگاران آذربایجان‌غربی با دستور استاندار تسهیلات دریافت می‌کنند

 

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان‌غربی گفت: وعده استاندار این استان در خصوص پرداخت تسهیلات به خبرنگاران محقق شد و به فعالان این بخش وام کم بهره پرداخت می‌شود.

به گزارش نای قلم، علی رزازی امروز در دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی در ارومیه با اشاره به نشست اخیر تعدادی از فعالان رسانه‌ای استان با استاندار آذربایجان غربی و در خواست آنان برای پرداخت تسیهلات بانکی، گفت: در این دیدار مقام عالی استان در تماس تلفنی با مدیر این صندوق درخواست را مطرح و وی نیز با پرداخت تسهیلات برای ۴۰۰ نفر از خبرنگاران استان موافقت کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، این وعده استاندار آذربایجان غربی تحقق یافت و خبرنگاران استان می‌توانند از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شعب صندوق‌های کارآفرینی معرفی و نسبت دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

گل‌محمدی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی نیز  در این دیدار، گفت: این صندوق طبق وعده به استاندار این استان ماهیانه ۱۰۰ مورد تسهیلات بانکی با معرفی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگاران واجد شرایط تسهلات پرداخت خواهد کرد.

گفتنی است، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در نخستین نشست خود با خبرنگاران در نهم آبان ماه ۱۴۰۰ وعده داد تا به خبرنگاران استان، تسهیلات کم بهره پرداخت شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا