اخبار
کد خبر : 14235 ۱۴۰۰/۰۸/۲۶   ۱۵:۳۱:۳۵

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
سارق با ٢ کیلوگرم طلای سرقتی در اشنویه دستگیر شد

 

فرمانده انتظامی اشنویه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که ٢ کیلوگرم طلا را به سرقت برده بود خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ طالب محمد قلی‌زاده در گفتگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از منازل شهروندان در این شهرستان، شناسایی سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: این سارق حرفه‌ای در ۲ مورد از منازل این شهرستان حدود ۲ کیلوگرم طلا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و ۷۵۰ میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده بود.

فرمانده انتظامی اشنویه ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و همچنین اقدامات فنی و پلیسی این سارق توسط پرسنل آگاهی این شهرستان شناسایی و در یکی از شهرهای همجوار در کمتر از ۲۴ ساعت  با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

او ادامه داد: متهم در بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کرد و جواهرات مسروقه نیز کشف و به مالباختگان مسترد شد.

فرمانده انتظامی اشنویه از شهروندان خواست با هوشیاری کامل در حین خروج از منزل مانع سوء استفاده سارقان شوند.

*کشف ۵۰ کیلو گرم هروئین در سلماس

فرمانده سپاه سلماس از کشف ۵۰ کیلو موادمخدر از نوع هروئین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ پاسدارمیرکاظمی در گفتگویی اظهار کرد: نیرو‌های جان برکف سپاه این شهرستان سلماس در ادامه مبارزه با باند‌های موادمخدر، در روز گذشته موفق شدند یک باند قاچاق موادمخدر را در مرز‌های شمال غربی کشورمان متلاشی کنند.

وی افزود: با متلاشی شدن این باند ۹۰ بسته مواد مخدر از نوع هروئین در مجموع به میزان ۵۰ کیلوگرم از سوادگران مرگ کشف و یک نفر از اعضای باند را دستگیر کنند که تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

*قاتل یک جوان ۳۳ ساله در میاندوآب دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ گفت: قاتل یک جوان ۳۳ ساله از اهالی شهرهای همجوار در کمتر از یک ساعت توسط ماموران آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، جهانگیر مسعودی در گفتگویی اظهار کرد: عصر روز گذشته گزارشی از سوی پلیس آگاهی میاندوآب‌ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در اطراف پل شهید عطایی واصل شد.

وی افزود: در این حادثه ۲ نفر که از اهالی یکی از شهرهای همجوار بودند به علت اختلافات شخصی با هم درگیر و یکی از آنان با سلاح سرد (قمه) دیگری را به شدت مجروح کرد.

مسعودی گفت: قاتل ۳۴ ساله پس از مجروح کردن دوست خود بلافاصله وی را برای مداوا به بیمارستان رساند ولی مقتول به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ با بیان اینکه قاتل بلافاصله توسط ماموران آگاهی دستگیر و به قتل خود نیز اعتراف کرد، اظهار داشت: این ۲ نفر باهم سابقه دوستی داشتند و به علت اختلافات شخصی باهم درگیر شدند.

مسعودی با بیان اینکه پرونده ای در این زمینه  تشکیل شده است، افزود: تحقیقات تکمیلی و بازجویی های قضایی در این زمینه ادامه دارد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا