اخبار
کد خبر : 14212 ۱۴۰۰/۰۸/۲۴   ۲۱:۰۲:۵۷

معاون استاندار:
طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در آذربایجان غربی اجرا می شود

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سه استان آذربایجان غربی، کردستان و قزوین از سوی ستاد ملی مقابله با کرونای کشور به عنوان پایلوت برای اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا انتخاب شده اند.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی امروز در جلسه بررسی سامانه مدیریت هوشمند مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: واحدهای صنفی و خدماتی در استان برای فعالیت باید کد شناسایی مخصوص را از سامانه امید یا همان سامانه مدیریت هوشمند بیماری همه گیر، دریافت کنند و در این صورت مجاز به فعالیت خواهند بود.

وی به روند تشدید نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق واکسن اشاره کرد و افزود: اجازه صدور بلیط برای افراد خواهان استفاده‌ از حمل و نقل برون شهری، نیازمند واکسینه شدن فرد است و در غیر این صورت افرادی که واکسن دریافت نکردند باید تست کرونا دهند و فعالیت های واحد های حمل و نقل‌ نیز به شرط رعایت فاصله گذاری با ظرفیت‌ مناسب انجام می‌شود.

مصطفوی ادامه داد: در دستگاه‌های اجرایی نیز کارمندان موظف هستند هر ۲ دُز واکسن را دریافت کنند و کارمندانی که واکسینه نشده‌اند هر ۱۵ روز یکبار باید تست کرونا دهند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم گفت: مسئولان ذیربط نیز بر این امر توجه ویژه داشته باشند که در این زمینه در آذربایجان غربی ۲۴ دستگاه اجرایی نظارت دارند.

معاون استاندار همچنین از رسانه ها و بویژه صدا و سیما خواست تا ابعاد مختلف اجرای این طرح را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا