اخبار
کد خبر : 14211 ۱۴۰۰/۰۸/۲۴   ۲۰:۵۲:۲۲

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:
آذربایجان غربی در اینترنت روستایی پایین‌تر از آمار کشوری است

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: با وجود توسعه چشم‌گیر ارتباطات روستایی، آذربایجان غربی از آمار متوسط کشوری در بحث توسعه اینترنت روستایی پایین‌تر است و نیاز به توجه بیشتر دارد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد در دیدار با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به کوهستانی و صعب‌العبور بودن استان و با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و الزام به استفاده از فضای مجازی برای بحث‌های آموزش، خدمات بانکی، بهداشتی، کشاورزی و سایر ابعاد زندگی در مناطق دورافتاده و روستایی خواست تا روستاهای ابلاغ شده استان در اسرع وقت در برنامه پوشش اینترنت روستایی طرح USO همراه اول قرار گیرد.

وی از مساعدت مدیر عامل شرکت مخابرات در بهبود شاخص‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با افزایش دسترسی مردم به تلفن ثابت و ارتباطات پایدار خبر داد.

مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص تأمین تجهیزات انتقال پهنای باند به سایت‌های روستایی به منظور ارتقای تکنولوژی و اتصال به شبکه ملی اطلاعات قول مساعد داد.

بر اساس این گزارش مشکل تأمین تجهیزات سرقتی مراکز مخابراتی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی ثابت و اینترنت پرسرعت ثابت استان بررسی و تصمیاتی برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا