اخبار
کد خبر : 14178 ۱۴۰۰/۰۸/۱۹   ۱۹:۴۱:۰۶

در شبانه روز گذشته؛
۵۹۲ تن در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند

 

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی ‏گفت: در شبانه روز ‏گذشته، ۵۹۲ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است که از این تعداد  ۱۸۱ نفر در مراکز درمانی ‏بستری شدند.

به گزارش نای قلم، علی احمد آقاپور در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی استان به ۹۷۱ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد بستری‌ها با با ۵۹ نفر در شهرستان ارومیه گزارش شده است.

آقاپور اضافه کرد: ۲۲۸ نفر از بستری شدگان به علت شدت بیماری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۴۶ نفر نیز به دلیل مشکلات تنفسی فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا آذربایجان‌غربی ادامه داد: در شبانه ‏روز گذشته هفت نفر از بیماران کرونایی در شهرستان های ارومیه، چایپاره،  اشنویه و مهاباد جان خود را از دست داده اند.

وی اظهار کرد: در روزهای اخیر با افزایش میزان واکسیناسیون در استان میزان فوتی های روزانه استان به زیر 10 نفر رسیده است و از زمان شیوع کرونا در استان تاکنون مجموع فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا به شش هزار و ۹۶۹ نفر رسیده است.

آقاپور همچنین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۱۱ هزار و ۴۴۱ تن به این بیماری مبتلا شده اند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا آذربایجان‌غربی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۲ هزار و ۳۰۵ نفر از مردم استان علیه ویروس کرونا واکسینه ‏شدند که از ابتدای واکسیناسیون تاکنون سه میلیون و ۷۸۱ هزار و ۹۵۶ دز واکسن کرونا در مناطق ‏مختلف استان تزریق شده است.

وی اظهار کرد: بیش از دو میلیون و ۲۱۹ هزار نفر از مردم استان فقط دُز اول را دریافت کرده اند و ‏افزون بر یک میلیون و ۵۵۲ هزار نفر از مردم استان دُز دوم و ۱۰ هزار ۴۲۳ نفر از مردم استان دز ‏سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا