اخبار
کد خبر : 14170 ۱۴۰۰/۰۸/۱۸   ۱۹:۱۵:۴۹

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده خبر داد
تشکیل پرونده 358 میلیاردی در آذربایجان غربی

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده از تشکیل پرونده 358 میلیاردی برای یک شرکت خدمات کشاورزی در نقده خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد قلندری در گفتگویی اظهار کرد: در انجام بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و همکاران جهاد کشاورزی نقده پرونده تخلف با عنوان عرضه خارج از شبکه برای یک شرکت توزیعی خدمات کشاورزی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: این واحد خدماتی کشاورزی اقدام به عرضه خارج از شبکه 19 هزار و920 یونیت بذر وارداتی چغندر قند اقدام کرده بود با همکاری نهادهای یاد شده کشف و ضبط شد و پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی بیش از 358 میلیارد و 560 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.

قلندری افزود: تمام شرکت‌های واردکننده که اقدام به واردات کالاهای مورد نیاز کشور از طریق استفاده ارز دولتی می‌کنند موظف به توزیع کالای وارداتی در شبکه تعریف شده دولتی و بر مبنای ارز دولتی با قیمت مشخص هستند، در غیراینصورت تخلف محسوب و مطابق قانون نظام صنفی با خاطیان رفتار می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده خاطرنشان کرد: در همین راستا طی بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای نانوایی شهرستان یک هزار و 650 کیسه آرد یارانه ای که توسط 11 واحد نانوایی به صورت غیرقانونی اقدام به توزیع خارج از شبکه کرده بوداند کشف و پرونده تخلف به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

قلندری تأکید کرد: آرد تحویلی به نانوایان متناسب با سرانه جمعیت منطقه استقرار نانوایی است و سهمیه مردم منطقه است و متصدی نانوایی بدونه دخل و تصرف و کم و کاست بعد از پخت تحویل مشتری قرار دهد و همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، عدم عرضه کالا، قاچاق، توزیع خارج از شبکه، گرانفروشی و غیره موضوع را از طریق سامانه 124 و یا مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا