اخبار
کد خبر : 14162 ۱۴۰۰/۰۸/۱۷   ۱۸:۲۴:۳۷

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
مهاباد میزبان مسابقات قهرمانی فوتسال جوانان آذربایجان‌غربی شد

 

میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال جوانان آذربایجان‌غربی به شهرستان مهاباد واگذار شد.

به گزارش نای قلم، رقابت‌های قهرمانی فوتسال جوانان استان با حضور تیم‌های مهاباد، اروم آلیاژ ارومیه، سردار ماکو، اروم شاپرک ارومیه، هفت تیر سردشت و آبی پوشان ارومیه به میزبانی سالن کارگران مهاباد برگزار خواهد شد.

این مسابقات از روز سه شنبه هفته جاری طی سه روز در یک گروه ۶ تیمی و به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

مسوول کمیته فوتسال مهاباد با بیان اینکه این رقابت‌ها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در این شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان نماینده آذربایجان غربی جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی فوتسال جوانان کشور را کسب خواهد کرد.

پاکدست اضافه کرد: هفته گذشته نیز رقابت‌های قهرمانی فوتسال نوجوانان آذربایجان‌غربی با حضور تیم های اروم آلیاژ ارومیه، سردار ماکو، نوروز مهاباد، اروم شاپرک ارومیه و بنار سردشت به میزبانی سالن کارگران مهاباد برگزار شد که تیم اروم آلیاژ ارومیه ضمن کسب مقام نخست جواز حضور در رقابت‌های کشوری این رده سنی را به دست آورد.

*شهرداری ارومیه پنجمین برد متوالی خود رادر لیگ برتر والیبال کسب کرد

تیم شهرداری ارومیه با برد مقابل سایپا به پنجمین برد متوالی خود در رقابت های لیگ برتر والیبال کشور دست پیدا کند.

به گزارش نای قلم، در آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر والیبال و در سالن خالی از تماشاگر غدیر ارومیه، تیم شهرداری ارومیه در سه ست پیاپی سایپای تهران را شکست داد.

نماینده ارومیه در این بازی بترتیب موفق شد ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ بر حریف خود غلبه کند.

محمدرضا تندروان در این بازی، شهرداری ارومیه را با ترکیب احد رضایی، آرمان صالحی، علیرضا بهبودی، قاسم کارخانه، عادل غلامی، رحمان داوودی و امیررضا سرلک به زمین فرستاد.

ناصر شهنازی نیز تیم سایپا را با ترکیب رمضان صحبتی، سجاد سیفی نیا، بابک امیری، بنیامین ایگدری، داوود شکیبا و حمید محمد وارد زمین کرد.

محمد شاهمیری و میثم پارسه داوران این دیدار بودند.

با این نتیجه تیم شهرداری ارومیه با ۵ برد و ۱۴ امتیاز بدلیل معدل امتیازشماری کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رده دوم باقی ماند و سایپا با یک برد در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

هم اکنون شهرداری ارومیه یکی از دو تیم بدون شکست این فصل لیگ برتر است و روز چهارشنبه هفته آینده در دیداری حساس با سپاهان اصفهان مسابقه خواهد داد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا