اخبار
کد خبر : 14158 ۱۴۰۰/۰۸/۱۷   ۱۷:۳۸:۰۱

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه:
قبور اموات در باغ رضوان ارومیه 2 طبقه شدند

 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: با هدف جلوگیری از هدررفت زمین، تمام قبور اموات با رعایت اصول فنی مهندسی 2 طبقه شده‌اند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مومن با اشاره به تداوم عملیات احداث قبور 2 طبقه در باغ رضوان، اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی و رفاه حال شهروندان و به منظور جلوگیری از هدررفت زمین، استفاده بهینه و همچنین اجرای مصوبات شیوه نامه جدید سازمان، احداث قبور ۲ طبقه انجام شد.

وی اضافه کرد: از اول خردادماه سال جاری تاکنون به تعداد یک هزار و 206 عدد قبر ۲ طبقه با نظارت مهندس فنی سازمان براساس شیوه نامه جدید مصوب شورای اسلامی شهر احداث شده است.

مومن تصریح کرد: با عملیاتی کردن طرح احداث قبور ۲ طبقه بر اساس اصول فنی و مهندسی در حال حاضر در فضایی به مساحت یک هزار و 930 مترمربع به تعداد 2 هزار و 412 عدد قبر احداث شده ولی این آمار در گذشته با احتساب فضایی به مساحت 2 هزار و 170 متر مربع به تعداد یک هزار و 206 عدد قبر یک طبقه احداث شده بود.

وی گفت: این مهم  باعث شده که ظرفیت آرامستان برای دفن اموات حدود دو برابر افزایش یابد و همچنین بر اساس اصول فنی مهندسی بودن این پروژه به میزان ۲۴۰مترمربع از هدررفت زمین در این مساحت قید شده در باغ رضوان جلوگیری شده و در حال حاضر نیز ۲۸۵ عدد قبر ۲ طبقه در همین مساحت فوق الذکر با اصول فنی مهندسی احداث شده است.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا