Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14157 ۱۴۰۰/۰۸/۱۷   ۱۷:۱۵:۱۱

در شبانه‌روز ‏گذشته؛
۴۷۲ تن در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند

 

رئیس اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان‌غربی گفت: در شبانه‌روز ‏گذشته، ۴۷۲ تن در استان به کرونا مبتلا و ۲۰۹ تن از آنان در مراکز درمانی ‏بستری شدند.

به گزارش نای قلم، علی‌احمد آقاپور در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: با بستری شدن این تعداد بیمار، کل بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی ‏به ۹۲۲ نفر ‏رسید از این تعداد بیشترین تعداد بستری‌ها با ۷۹ نفر در ارومیه، ثبت شده است.

وی اضافه کرد: ‏۲۲۰‏ نفر از بستری‌شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه هستند و ۴۳ نفر نیز فقط ‏با استفاده از ونتیلاتور ‏تنفس می‌کنند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا آذربایجان‌غربی ادامه داد: در شبانه ‏روز گذشته چهار بیمار کرونایی شامل دو بیمار در ارومیه و دو نفر دیگر در شهر‌های ماکو و میاندوآب ‏جان باختند تا مجموع ‏فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۶۹۵۶ نفر برسد.

وی همچنین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۱۰ هزار و ۲۳۸ تن به این بیماری مبتلا شده اند. ‏

آقاپور بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۹ هزار و ۲۹۲ نفر علیه ویروس کرونا در استان واکسینه ‏شدند که از ابتدای واکسیناسیون تاکنون سه میلیون و ۷۰۷ هزار و ۲۰۴ دز واکسن کرونا در مناطق ‏مختلف استان تزریق شده است.

وی اظهار کرد: بیش از دو میلیون و ۲۲۰ هزار نفر از مردم استان فقط دُز اول را دریافت کرده اند و ‏افزون بر یک میلیون و ۴۹۹ هزار نفر از مردم استان دُز دوم و شش هزار ۶۵۲ نفر از کادر درمان نیز دز ‏سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا