اخبار
کد خبر : 1415 ۱۳۹۴/۱۰/۱۷   

مردم ایران اسلامی آماده خلق حماسه ای سیاسی در انتخابات هستند

 استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم ایران اسلامی آماده خلق حماسه ای سیاسی در انتخابات پیش رو همچون انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش نای قلم قربانعلی سعادت در آیین گرامیداشت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی در جمع ارامنه ارومیه با تبریک میلاد پیامبر صلح و رحمت حضرت عیسی مسیح (ع) اظهار کرد: بدون شک پیام و آموزهای حضرت عیسی مسیح (ع) همچون پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) هدایت بشریت به صلح، دعوت به آرامش و دوری از جنگ و خشونت است.

وی با اشاره به زندگی هموطنان آشوری و ارامنه در کنار مسلمان در استان آذربایجان غربی ادامه داد: پیروان ادیان و اقوام الهی در استان در کنار یکدیگر در صلح و آرامش با یکدیگر زندگی می کنند و همه این افراد برای آبادانی و توسعه استان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

وی با اشاره به برخی از خشونت ها و جنگ طلبی برخی از سران کشورها به ویژه رژیم صهیونیستی علیه بشریت گفت: پیروان و حامیان رژیم صهیونیستی پیرو هیچ دین و مسلکی نیستند و کارها و فعالیت این رژیم تهدید بزرگی برای بشریت به شمار می رود.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست مدیرت بدون پول در کشور گفت: این ایده و طرح در استان آذربایجان غربی شکل گرفت و در ابتدای اجرای آن یکی از همشهریان مسیحی ارومیه که پدر شهید نیز می باشد پیشگام شده و برای انجام طرح ها و پروژه های بزرگ برای توسعه استان اعلام آمادگی کرد.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک تر شدن به روز انتخابات در کشور، برگزاری انتخابات در ایران اسلامی را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و افزود: حضور قشرهای مختلف مردم در انتخابات صلابت و اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهد داد.

 وی ادامه داد: همانگونه که مردم ایران اسلامی به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی خلق کردند در انتخابات پیش رو نیز بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا