اخبار
کد خبر : 14145 ۱۴۰۰/۰۸/۱۵   ۱۹:۱۹:۳۹

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه متذکر شد؛
نبود تفکر سرمایه گذاری در مدیریت شهری

 

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نبود تفکر سرمایه گذاری در مدیریت شهری و عدم هماهنگی با دستگاه‌های بالاتر و دستگاه‌های نظارتی از مهمترین معضلات حوزه سرمایه گذاری است.

به گزارش نای قلم، احد یوسفی در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری و در خصوص موضوع سرمایه گذاری اظهار کرد: با نگاه فعلی موجود در ارومیه و در سطح تمام دستگاه‌ها نمی‌توان به حوزه سرمایه‌گذاری نگاه امیدوارانه داشت.

وی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذار اضافه کرد: این سرمایه گذار است که موجب دعوت سایر سرمایه گذاران می شود و ظرفیت های شهر را تبلیغ می کند.

یوسفی ادامه داد: افرادی که سرمایه دارند تحقیق می کنند و هر کجا توجیه اقتصادی داشته باشد به آنجا می روند و با بروکراسی اداری و نگاه کارمندی هیچ خروجی را نمی توان شاهد بود.

وی تصریح کرد: در ارومیه و شهرداری زیرساخت های خوبی وجود دارد و سرمایه‌گذاران خوبی هم وجود دارد اما بلد نیستیم و یاد نگرفته ایم از این ظرفیت ها استفاده و به دنبال جذب سرمایه برویم و جذابیت ایجاد کنیم.

یوسفی تأکید کرد: اگر ظرفیت های خودمان را شناسایی کنیم می توانیم تحول در شهر ایجاد کنیم اما غفلت کرده ایم و در سایه اجرای نامناسب سیاست‌ها در این حوزه موفقیت چندانی به دست نیاورده ایم.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا