Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14139 ۱۴۰۰/۰۸/۱۴   ۱۲:۰۸:۵۴

امروز؛
وضعیت در مناطق سیل‌زده مهاباد به حالت عادی بر می‌گردد

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: با تلاش شهرداری و ‌دستگاه‌های خدمات رسان امروز وضعیت در مناطق سیل‌زده به حالت عادی بر می‌گردد.

به گزارش نای قلم، امیرعباس جعفری امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در مهاباد برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه این سیل خسارت جانی نداشت و امروز نیز در ادامه پیگیری های مقام عالی استان جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور معاون عمرانی استاندار در فرمانداری مهاباد تشکیل و مقرر شد تمام موارد و خسارت های ناشی از سیل ارزیابی و حداکثر تا پایان وقت امروز جمعه به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شود.

وی افزود: در پی وقوع سیل روز چهارشنبه در منطقه مکریان مهاباد، بلافاصله با دستور استاندار تمام دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی وارد عمل شدند.

گفتنی است این جلسه با توجه به تماس تلفنی ریاست جمهور با استاندار آذربایجان غربی و دستور ویژه ایشان بر رفع مشکلات ناشی از سیل در مهاباد برگزار شد.

کد خبرنگار: 983124

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا