Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14133 ۱۴۰۰/۰۸/۱۳   ۰۰:۲۱:۳۶

در پی وقوع سیلاب در برخی نقاط کشور انجام شد؛
تماس تلفنی رئیسی با استاندار آذربایجان‌ غربی و فرماندار مهاباد

 

رئیس‌جمهور در پی وقوع سیلاب در برخی نقاط کشور با استاندار آذربایجان‌ غربی و فرماندار مهاباد تماس تلفنی برقرار کرد.

به گزارش نای قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، پیگیر آخرین وضع در مناطق سیل‌زده شد و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس‌جمهور که در نهمین سفر استانی به سمنان رفته است، در گفتگوهای تلفنی جداگانه با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، ضمن دریافت گزارش آخرین وضع مناطق سیل‌زده در مهاباد و میزان خسارات وارده و شرایط مردم، دستورهای لازم را صادر کرد.

رئیسی همچنین در همین زمینه دستورهایی خطاب به وزیر کشور و معاون اجرایی رئیس‌جمهور صادر کرد.

 

گزارش دیگری حاکیست، به گفته استاندار آذربایجان غربی با پیگیری های انجام شده از ساعت های اول وقوع سیل در شهرستان مهاباد تمام تیم های خدمات رسان و امدادی شهرستان مهاباد اقدام به رفع مسائل و مشکلات سیل زدگان کردند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده بسیاری از مشکلات رفع شد.

محمدصادق معتمدیان، افزود: از فردا تیم هایی از مدیران مدیریت بحران استانداری در محل وقوع سیل مهاباد حاضر و به همراه فرماندار مهاباد نسبت به ارزیابی خسارت ها و نحوه جبران آنها حضور خواهند داشت .

گفتنی است، بارندگی اخیر مشکلات زیادی را برای شهروندان مهابادی بوجود آورد و در این حادثه تعدادی از واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شده است.

خوشبختانه این سیل خسارت جانی نداشته و تنها موجب بروز خساراتی به خودروهای مردم و برخی از ساختمان ها شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا