اخبار
کد خبر : 1413 ۱۳۹۴/۱۰/۱۵   

سرانجام مصرف مواد مخدر نابودی است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه سرانجام مصرف مواد مخدر نابودی است؛ گفت: با توجه به شرایط مرزی استان آذربایجان غربی، طمع دشمنان به این استان بسیار زیاد است و این مهم ضرورت فرهنگ سازی در خصوص خطرات سوء مصرف مواد مخدر را نمایان می کند.

به گزارش نای قلم، کارگاه آموزشی آشنایی با انواع مواد مخدر و آثار سوء مصرف مواد با حضور رئیس پلس مواد مخدر استان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان و روسای ادارات آموزش و پرورش استان، صبح امروز در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

سرهنگ کریم اکبری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این کارگاه با تاکید بر لزوم پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در بین آحاد جامعه و به ویژه در بین جوانان اظهار داشت: آموزش و پرورش می تواند در آگاه سازی خانواده ها و نسل جوان نقش ویژه ای داشته باشد.

وی گفت: تولید انواع مختلف مواد اعتیادآور و ترغیب جوانان برای مصرف این مواد در واقع یک جنگ نرم برای از بین بردن کیان خانواده ها از سوی دشمنان است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: هم مرز بودن ایران با کشوری که بیش از 90 درصد مواد مخدر جهان را تولید می کند یکی از تهدیدات پیشروی ما است.

اکبری با اذعان به رشادت های نیروهای امنیتی و انتظامی کشور در جلوگیری از قاچاق مواد مخدر به کشور، تصریح کرد: با توجه به تنوع و پیچیدگی و نوآوری در تولید مواد مخدر، این اقدامات به تنهایی نمی تواند استفاده از مواد اعتیادآور را ریشه کن کند و ما نیازمند فرهنگسازی در این خصوص هستیم.

این مقام مسئول با تشریح خطرات انواع مواد مخدر و تبلیغات دروغین در این خصوص اذعان داشت: سرانجام مصرف مواد مخدر نابودی است.

وی با اشاره به تولید برخی مواد اعتیادآور صنعتی در قالب داروهای نیروزا و تقویت کننده حافظه گفت: بسیاری از جوانان از عوارض خطرناک و اعتیاد آور بودن این مواد بی اطلاع هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان بر لزوم اشرافیت به حساسیت موضوع و آگاه سازی آحاد جامعه تاکید کرد.

«ولی حسینی» معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه فرهنگی، بمنطور فرهنگسازی در این خصوص در کنار نیروی انتظامی تلاش می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا