اخبار
کد خبر : 14127 ۱۴۰۰/۰۸/۱۳   ۱۵:۰۰:۳۱

سخنگوی شورای نگهبان در ارومیه:
مستکبران مانعی بزرگ بر سر راه هدایت دیگران هستند

 

مردم خونگرم، انقلابی و همیشه در صحنه شهرهای آذربایجان غربی اعم از شیعه و سنی در یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۰ با حضور در اجتماع بزرگ و دشمن هراس این روز حماسی و باشکوه بار دیگر صحنه‌های زیبایی از همدلی، عشق و وفاداری به نظام و آرمان های امام و استکبارسیزی خود را به نمایش گذاشتند.

۱۳ آبان امسال ویژگی ها و جلوه های ناب دیگر و متفاوت از سال های قبل نیز داشت؛ حضور چشمگیر دهه هشتادی ها در آیین باشکوه و اجتماع بزرگ این روز حماسی و اجرای برنامه های متنوع و طنین سرودهای انقلابی یکی از صحنه های قشنگ این روز حماسی در شهرهای استان بود.

همچنین موفقیت نیروهای جان بر کف و دلاورمردان نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی در ناکام گذاشتن ناو جنگی آمریکایی در دریای عمان نیز مراسم امروز و محتوای شعرهای مردمی  را تا حدودی زیادی تحت الشعاع خود قرار داده بود.

سخنگوی شورای نگهبان در مراسم تجمع روز ۱۳ آبان در ارومیه گفت: حقیقت این است که استکبار یک پدیده نو و جدید نبوده بلکه از ابتدای تاریخ وجود دارد.

هادی طحان نظیف افزود: مستکبران در مقابل حق قرار دارند و مانعی بزرگ بر سر راه هدایت دیگران هستند اما تاریخ نشان داده مستکبران سرنوشتی جز شکست ندارند.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی، جان خود را نثار کردند تا این انقلاب پا برجا بماند و ما امروز وام دار این ایثار و از جان گذشتگی آنان هستیم.

نظیف اضافه کرد: روز ۱۳ آبان، یوم الله است زیرا حوادثی که در آن روی داد انقلاب اسلامی را پی ریزی کرد و موجب دوام انقلاب اسلامی و پیروزی بر مستکبران جهان شد.

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: استکبار از حضرت آدم تا خاتم و حتی زمان ائمه اطهار بوده و تاکنون نیز این جنگ ادامه داشته و مستکبران سرنوشتی جز شکست نداشته اند زیرا حق و حقیقت همیشه در برابر مستکبر پیروز است.

وی اظهار داشت: خط اسلام یعنی خط ضد ابلیس و استکبار و این مهم نشان می‌دهد نبرد استکبار و حق یک جدال تاریخی است و این مهم در عصر حاضر نیز ادامه دارد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی نقشه های استکبار را برچید و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، منافع استکبار در خطر افتاد که این امر موجب دشمنی های بی امان آنان با ایران اسلامی شد.

وی گفت: استکبار جهانی در جبهه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و نظامی علیه انقلاب اسلامی در حال جنگ است ولی خوشبختانه تاکنون شاهد شکست استکبار در تمام این جبهه ها بوده ایم.

نظیف افزود: به دنبال شکست های متعدد دشمن در جبهه های مختلف از انقلاب، این بزدلان به ترور روی آورند و حاج قاسم که تربیت یافته مکتب عدالت خواهی بود، را ترور کردند ولی باید بدانند که این مکتب گسترش جهانی یافته و اکنون آزادی خواهان با چهره ای استوارتر از گذشته بر علیه استکبار و بی عدالتی به پا خواسته اند.

وی با تاکید بر اینکه پیروی همواره از آن حق است، اظهار داشت: دنیا بداند ما هیچگاه از حقوق ملت ایران کوتاه نخواهیم آمد و عقب نشینی نخواهیم کرد زیرا آرمان انقلاب، مردم سالاری است و احقاق حقوق مردم در صدر برنامه های انقلاب اسلامی قرار داشته و دارد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا