اخبار
کد خبر : 14114 ۱۴۰۰/۰۸/۱۱   ۲۲:۱۸:۰۰

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
هتریک شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال

 

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، مقابل هورسان رامسر با نتیجه سه بر یک پیروز شد و سومین برد پیاپی خود را کسب کرد.

به گزارش نای قلم، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و هورسان رامسر عصر روز یکشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند که تیم میزبان توانست پس از باخت با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ در ست اول، ست های دوم تا چهارم را به ترتیب با نتایچ ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود.

محمدرضا تندروان در این دیدار تیم شهرداری ارومیه را با ترکیب اولیه علیرضا بهبودی، صابر کاظمی، عادل غلامی، سعید مصطفی وند، رحمان داودی، قاسم کارخانه و عبدالرضا علیزاده وارد زمین کرد.

شهرداری ارومیه پیش از این نیز به ترتیب مقابل تیم های راهیاب ملل مریوان و پاس گرگان پیروز از زمین خارج شده بود.

در حال حاضر شاگردان تندروان فقط به علت تفاضل ست برده، پس از تیم سپاهان اصفهان در رده دوم لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد.

تیم های شهرداری ارومیه و سپاهان اصفهان تنها تیم های با امتیاز کامل در جدول رقابت ها هستند و سپاهان با ۹ ست برده، تنها یک ست باخته دارد و شهرداری ارومیه هم با ۹ ست برده، ۲ ست باخته دارد.

* کاراته‌کای شایسته میاندوآبی جواز حضور در رقابت‌های جهانی امارات را کسب کرد

"سیدعلی کریمی" کاراته‌کای شایسته میاندوآبی استان با شکست حریف خود در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی توانست به مسابقات جهانی امارات متحده عربی راه یابد.

به گزارش نای قلم، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در سالن شهید "کبکانیان" تهران برگزار شد و سید علی کریمی کاراته کای شایسته میاندوآبی استان در این رقابت‌ها در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم توانست با غلبه بر امیر مهدی‌زاده، مرتضی نعمتی و امیررضا میرزایی دیگر کاراته کاهای راه یافته به اردوی انتخابی تیم ملی به مسابقات جهانی راه یابد.

مسابقات جهانی کاراته طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه جاری در امارات متحده عربی برگزار می شود.

گفتنی است این کاراته کای میاندوآبی در این مسابقات در رده سنی بزرگسالان شرکت کرده بود که با پیروزی بر حریفانش به عضو ثابت تیم ملی بزرگسالان درآمد.

"کریمی" عضو ثابت تیم ملی کاراته جوانان و امیدهای ایران بوده و در کارنامه خود مقام های جهانی و آسیایی را دارد.

سیدعلی کریمی متولد ۱۳۷۰ میاندوآب است که از ۹ سال گذشته عضو تیم ملی ایران است؛ وی در چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در چین نیز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

کسب مدال طلا در لیگ کاراته‌وان ایران در رده سنی امید، مقام نایب قهرمانی لیگ جهانی استانبول، مدال طلای آسیا در قزاقستان، نشان برنز جهانی در اندونزی و سه نشان طلای جام وحدت و دوستی ارومیه از دیگر افتخارات این ورزشکار است.

* حضور تیم مهاباد در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور قطعی شد

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: حضور تیم هیات والیبال بانوان این شهرستان جهت شرکت در مسابقات لیگ دسته اول کشور قطعی شده است.

به گزارش نای قلم، قرنی مصطفی پور در این خصوص گفت: تیم هیات والیبال بانوان مهاباد در قالب تیم استعدادهای درخشان این شهرستان با اعلام آمادگی جهت شرکت در مسابقات لیگ دسته یک کشور و پرداخت هزینه ورودی حضور خود را قطعی کرده است.

وی ادامه داد: تیم والیبال بانوان این شهرستان برای حضور پرقدرت در این دوره از مسابقات طی ۶ ماه گذشته تمرینات خود را برگزار کرده است.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: تیم هیات والیبال بانوان این شهرستان در سال ۱۳۹۷ موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک و کسب سهمیه لیگ برتر بانوان شده بود که به دلیل نبود اسپانسر و حمایت مالی از حضور در سوپرلیگ بانوان کناره گیری کرد.

مصطفی‌پور اظهار داشت: والیبال مهاباد هم در بخش بانوان و هم در بخش مردان جزو رشته های موفق و پرطرف دار است و هم اکنون بیش از ۱۰ بازیکن در رده سنی مختلف لیگ‌های برتر والیبال کشور حضور دارند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا